{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  evinrude 90 hk V4
  • #2   24. apr 2021 Det er svært at svare på, den ser godt brugt ud, du skriver intet om årgang, service osv.
    Alt det der med at den starter nemt... ja ja men hvad med gear kasse ? skifter den godt, uden at lyde som om den er ved at sprænge i luften ? køle stråle ? kan den komme op i omdrejninger ? efter en laaaaang tur går den så stadigvæk godt ?
    Der er UFATTELIGT mange ting der spiller ind, så det er UMULIGT at sige hvad sådan en ting vil give ved salg, bare ud fra et billede og fire linjer .....
    Bøges har en tilsalg til 19,500 ... MED service og 6 måneders 100% garanti.........det er en forhandler ! som skal tjene penge til sin forretning der koster kassen at holde kørende så der SKAL tjenes penge, så den du spørge om og som helt sikkert er uden en forhandler garanti ( private giver nok IKKE garanti på skrift ) ja så kan du godt se at den du har billede af kan sælges fra 1 kr til måske 10 kilo ( højt sat ) .....
    Men den der har grisen ! ! ! ! bestemmer prisen.
    Bliver den solgt ! ! ja så var prisen rigtig.... hvis den ikke bliver solgt... ja så er den sat for højt.
    Tænk også på at sådan en motor ( og alle andre motorer ) der skal sidde på en båd, ja den SKAL virke 100%, ellers er det med livet som indsats man tager ud... ja ja lyder som om at selvfølgelig går det galt og man sejler jo ikke ud så man ikke kan se land osv osv, men det går STÆRKT med at det bliver dårlig vejr derude ( også i en lille fjord ) så man skal stole på sin motor.
    UNDSKYLD ... min lille og lange stil ! ! ! jeg KAN ikke styre det, har så meget respekt for vandet, så det næsten er for meget ( husk nu jeg skrev NÆSTEN he he )
    God sommer ! med mange dejlige timer på vandet !


  • #3   24. apr 2021 Sørens også ! Rasmus kom først ! og med et lidt mindre indlæg smiley smiley

Kommentér på:
evinrude 90 hk V4

Annonce