{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.414 visninger | Oprettet:

Hans H
Hans H
Tilmeldt:
28. apr 2021
Emner: 3 Svar: 2

Suzuki DF25 V-twin 4 stroke - indstilling til korrekt start? {{forumTopicSubject}}

Hejsa, har en velholdt påhængsmotor Suzuki DF25 V-twin 4 stroke fra 2011 med elstart.

Lørdag og søndag morgen hvor det var koldt havde jeg problemer med at starte den. Da den først var igang (og varm), gik den som den skulle.

Jeg synes at kunne læse, at den ingen choker har (eller at den er elektronisk!?). Jeg har altid startet den ved at sætte gashåndtaget på "start" ikonet!? Men læser jeg manualen, så skal den ikke have gas ved start, det er kun hvis jeg bruger choker!

Jeg er forvirret, kan I forklare mig hvad den rette procedure er? smiley

Vh og god dag.


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Havehjælp 1.200 kr.
  • Samle et klædeskab 1.000 kr.
  • udskiftning af HFI relæ 1.500 kr.
  • Samling af et åbent ikea skab 860 kr.
  • Hækkeklipning 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Suzuki DF25 V-twin 4 stroke - indstilling til korrekt start?
Kommentér på:
Suzuki DF25 V-twin 4 stroke - indstilling til korrekt start?

Annonce