{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Kaleche til gammel båd
  • #1   15. maj 2021 Er nok svært at finde en brugt som passer til båden...
    Ellers må du igang selv, en ny færdig kaleche løber noget der op af..


  • #2   15. maj 2021 Måske har nogen erfaring med selv at sy en?😀

  • #4   15. maj 2021 Jeg er også igang med at støvsuge min omgangskreds for nogen med de evner. Men jeg er desværre ny i båd verden. Men tak for svar😀

  • Michael A
    Michael A Tilmeldt:
    jul 2014

    Følgere: 22 Emner: 11 Svar: 242
    #5   15. maj 2021 En kaleche løber hurtigt op i 20+++ det er virkelig dyrt sidst vi fik syet en blev det vist over 25.000 kr hos kalechesmeden

  • #6   15. maj 2021 Puha, jeg må finde på noget😀

  • #7   15. maj 2021 Har fået bud på mellem 8000-15000 kr for ny kaleche til min ørnvik.. syntes det er hul i hovede det skal være så dyrt.. så har valgt ikke længer at have kaleche på..

  • #8   16. maj 2021 #7 Jan A....
    Hvis du syntes at det er "hul i hovedet" at du skal give 8-15.000.- for en lækker ny kaleche, så har du da valgt helt rigtigt ved at helt undvære en....
    Ellers må du jo selv igang med at lave en!! Det kan du jo helt sikkert gøre meget billigere end alle andre..


  • Benny
    Benny Tilmeldt:
    apr 2021

    Svar: 41
    #9   16. maj 2021 #8
    det er da bare at tage et stykke stof og sy lidt.. smiley

    det koster lidt og det er jo sådan i alle butikker de skal leve og helst kunne tjene lidt til værktøj osv. så prisen fejler vist ikke noget hvis man lige ser hvad stof, lynlåse, ruder og div. koster at købe, ok dem der lever af det får nok materialer billigere end vi andre lige kan få det,



  • #10   17. maj 2021 Det er ik billigt.. og et stort arbejd at lave en ny kaleche det er jeg klar over.. men de er ikke lavet af guld.. og ja indtil jeg finder en der kan/vil sy eller noget der kan betales har jeg ik kaleche på..

  • #11   18. maj 2021 prøv at Google "Cabrioverdeck für Boote" det er noget billigere i Tyskland 🙂

  • Benny
    Benny Tilmeldt:
    apr 2021

    Svar: 41
    #12   18. maj 2021 https://www.seerose.de/cabrioverdeck-motorboot.html =12.641,56 kr. billig og billig.. smiley

    ja det er lidt dyrt at købe en kaleche, men igen hvad har du betalt for båden, det skal jo hænge sammen.




  • #14   19. maj 2021 #13 har en kammerat med en Askeladden 645 Beetle som bestilte en original kaleche fra Norge.

    Har sjældent set noget passe så dårligt og være så løs og slasket.

    Personligt foretrækker jeg at få opmålt og skræddersyet kalechen. Det er lidt dyrere, men så passer den fuldstændigt til den båd den skal sidde på.


  • #16   19. maj 2021 #15
    Enig. Jeg gav 41000 SEK omregnet til 24.500 DKK for at få skræddersyet en kaleche til min Coronet.

    Der er 11 ruder, og hver siderude og bagrude kan lynes af seperat. Derudover kan den bruges som biminitop, eller som et sprayhood.

    Der er mange kombinationer og muligheder, og derfor synes jeg prisen er ok.


  • #17   20. maj 2021 det koster at få lavet håndværk martrialer og timeløn og der går at lidt tid med så sy det hele sammen. prøv at søg på nette dem som laver sådan en har måske lavet en før så har de mål.

  • nermin D
    nermin D Tilmeldt:
    apr 2021

    Følgere: 2 Både: 1 Svar: 2
    #18   20. maj 2021 Hvis du har din gamle så kunne jeg måske hjælpe, har lavet min til min Ryds 520 st vinter og sommer og for min arbedeskoleger samt renoveret komplet interior i min båd og deres men igen dette kræver at du har din gamle ting så kan vi sender dem til Kroatien hvor jeg kommer fra og kander firmer der kan udføre den arbejde som at syr ny gardiner, fremstille ny kaleche og udføre møbelombetrækning i hver fald meget billigere and her i Danmark

  • #19   20. maj 2021 Tak for budet. Men jeg har købt en billig en, fra en anden båd som er for stor. Så er planen at min kone skal igang med at sy den ind til den passer🙂

  • #20   20. maj 2021 Gg,... Lig endelig nogle billeder op af resultatet...

  • Kresten V
    Kresten V Tilmeldt:
    aug 2014

    Følger: 1 Svar: 1
    #21   23. maj 2021 Prøv at kontakte
    Midtjysk autosadelmager
    v/ Marian Christensen.
    Tlf.:22770734
    Jeg kan varmt anbefale hende. En dygtig pige


Kommentér på:
Kaleche til gammel båd

Annonce