{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Maling af ben
  • #1   26. maj 2015 Du skal bruge noget grunder til metal... Ved ikke om de stadig har det men Biltema har haft spray maling til påhængsmotore i de forskellige mærker og tilvarende farver så det får samme farve som det har nu smiley

• #2   26. maj 2015 Biltema har desværre ikke den maling mere, den var ellers kanon....

• #3   26. maj 2015 Ærgerligt at Biltema så ikke har den mere, så må vi se hvad der ellers kommer af bud herinde smiley

• #4   26. maj 2015 Palby har de fleste farver de mange påhængsmotor. Grunder skal du bruge geargrunder. Du kan købe det hos Palby, men også T-Hansen, det er nøjagtig det samme begge steder, men malingen har jeg indtil videre kun fundet ved Palby. Gearet skal vådslibes, men hvis du kommer helt igennem den nuværende lak og grunder, skal den vidst have 2 komponent grunder. Find en der ved noget om det i omegnen ved dig, eller spørg dit lokale bådværksted om råd smiley Er altid godt, at vide hvad man skal, inden man går igang smiley

• #5   26. maj 2015 Hov ... fandt lige denne side.... måske der var noget der....
    http://marineshoponline.dk/group.asp?group=179

• #6   26. maj 2015 Jep jep, den side Kim linker til er det samme som palby har smiley

• #7   26. maj 2015 1000 tak for jeres svar, de var brugbar smiley

• Allan L
    Allan L Tilmeldt:
    apr 2010

Følger: 3 Svar: 41
    #8   31. mar 2016 Jeg ser til dagligt en hel del som har malet deres aluminiumsdele som skaller af, fordi de har brugt en forkert grunder. Jeg har i mange år brugt en X Primer fordi den går i forbindelse med aluminiumet. Og kan lakeres ovenpå af alle kendte laksystemer.
    Mvh. Allan Levisen

Kommentér på:
Maling af ben

Annonce