{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
663 visninger | Oprettet:

Hans J
Hans J
Tilmeldt:
3. maj 2021
Følger: 10 Emner: 1 Svar: 2

"Utæt dam" {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg har en Hobro jolle med dam, som jeg søger lidt oplysninger om.
Jeg har længe haft mistanke om der er "hul i bunden" af skuden, men har først nu fået vished for at der siver vand ind i båden.
Jeg har fundet et lille bitte hul i dørken ved siden af dammen, hvor der kommer vand op, når man står ved siden af dammen.
Så nu er mit spørgsmål så: Går dammen helt ud under dørken til bådens sider, så der pibler vand ind derfra?
MVH og god sommer
Henrik


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  "Utæt dam"
  • #1   18. maj 2021 På nogle dam joller går dammen ud under dørken til siderne, du må vel kunne stikke din arm ned i dammen og fornemme om du kan komme ud under dørken?

  • Hans J
    Hans J Tilmeldt:
    maj 2021

    Følger: 10 Emner: 1 Svar: 2
    #2   19. maj 2021 Mine arme var ikke så lange smiley - jeg har grejer med i dag, så jeg kan nå ned/ind og se.
    Dørken er som at gå på en vandseng smiley
    Takker og god dag


  • #3   21. maj 2021 Fik du undersøgt det nærmere?
    Vh Steen


  • Bjarne N
    Bjarne N Tilmeldt:
    sep 2020

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 9
    #4   21. maj 2021 Hej: hvis du har dam ud til siderne plejer der at være huller udvendig (vandindtag) det vil sige at normalt er dørken lagt oven på dam, anderledes er en damtragt den går lige ned til bund (ikke sider) som det lyder er det hul direkte ned til dammen og skal lukkes, normalt er en dam ikke så tyk, så det er ikke noget problem.


  • Hans J
    Hans J Tilmeldt:
    maj 2021

    Følger: 10 Emner: 1 Svar: 2
    #5   22. maj 2021 Hej
    Dammen går helt ind under dørken, og den tidligere ejer har skåret den op og sat et eller andet neden under dørken, fordi glasfiberen er meget tynd på den side. Der er så et lille bitte hul i dørken ned til dammen, måske after en tabt kniv eller lignende. Har tænkt på hvorfor ha nikke bare lagde et par lag glas ovenpå det tynde lag!
    Jeg lægger nogle glasmåtter på dørken, når vejret bliver varmere, og regner så med problemet er løst.
    Tak for svar og god sommer til alle


Kommentér på:
"Utæt dam"

Annonce