{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.787 visninger | Oprettet:

Så blev det min tur :-( /efterlysning {{forumTopicSubject}}

Gik en dejlig tur på havnen med min hund - svinger lige forbi min kajplads for at se til båden og KRÆFTHELV..... så har nogen stjålet min store gode så god som ny KALECHE !!!!???? HVA' FAN.... vil en bandit med en kaleche??? den er jo 100% tilpasset MIN båd og passer ikke bare over på en anden - stativet stod nok så flot tilbage men regn, ænder og måger havde da sat sit præg på interiøret - ingen af bådnaboer havde set noget så jeg ved ikke engang nogenlunde hvornår det er sket, andet end at den var der i weekenden. smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley

så hvis i hører om nogen der pludselig har en kaleche der passer på en MaxuM 2550 til salg så gi' lige et praj...


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Så blev det min tur :-( /efterlysning
  • Michael A
    Michael A Tilmeldt:
    jul 2014

    Følgere: 22 Emner: 11 Svar: 242
    #1   28. maj 2015 De sku ha tæsk de satans tyveknægte!

  • #2   28. maj 2015 Sur røv.. Men mon ikke de har en båd magen til den skal bruges på.. Har du forsikring ? Sådan en kaleche er jo en halvdyr sag.

  • #3   28. maj 2015 det er sku da mærkelig at folk ikke kan kende forskel dit og mit o deres DE SKUE HA NOGEN BANKKKKKKKKKKKKK smiley

  • #4   28. maj 2015 Ja der er mange satan'er til....jeg er overlykkelig over at jeg købte en lille (pir gps) rumføler til min nye båd,,,hade bare min nye båd i 3 uger da der var nogen der ville ned og se på den..det var dog bare nogle unger men men de har ikke noget at gøre der... smiley jeg bliver ringet op af den så snart der er bevægelse inde i båden,,,og så kan man måske nå at fange dem og smide dem i havnen...sån en lille (pir gps rumføler) koster 550kr + et tlf kort fra CBB 10 kr om måneden...det fås ikke meget billiger...håber du får den til bage igen.

  • #5   28. maj 2015 Henrik P. Hvor har du købt din gps alarm..?

  • #7   28. maj 2015 Att Claus..Har sendt en PB.

  • #8   28. maj 2015 Det er så tungt når folk stjæler. specielt når man med rimelighed kan antage at det er en anden sejler. vi har en fælles interesse, og så er der nogle hoveder imellem som bare er udenfor pædagogisk rækkevidde.

  • #9   29. maj 2015 I må MEGET gerne give mig besked hvis i spotter en anden Maxum ell. lign magen til min med en blå kaleche (læg mærke til rundingen bagerst) - så vil jeg drage ud og kigge (jeg kan nemt genkende den) evt. tag et billede - det ville fand... være en stor hjælp. Efter afskrivning og selvrisiko er der sgu ikke meget at købe ny for smiley

  • #10   29. maj 2015 Nej...det er fanme surt...håber du finder den ..og ikke minst dem der har taget den..
    Så må du fanme..... #%^€$<<|%^ ja siger ikke mere...holder er vågent øje. B


Kommentér på:
Så blev det min tur :-( /efterlysning

Annonce