{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.461 visninger | Oprettet:

Motor problem {{forumTopicSubject}}

Hej
skulle ud sejle i dag,da jeg fik motorproblem den vil ikke tage gas og hvis jeg satte den i gear gik den i stå.
der er en jonson 55hp.
er der nogle der har en ide hvad det kan være i vejen ?
hvis der skal en anden motor til hvor stor må den så være det er til en selco 18 fod kabinebåd det står ingen stede `


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Motor problem
  • #2   31. maj 2015 ja der var ingen problem da vi lagde den i vandet og sejle første gang for en måned siden.
    og der kommer benzin op til motoren,så det er nok ved kaburatoren fejlen skal findes.
    vi har prøvet at give den choker,det hjalp ikke.


  • #3   5. jun 2015 har du fået løst dette ellers har jeg da op til flere idéer da jeg har prøvet det samme

  • #4   6. jun 2015 hej nej det har jeg ikke,men er kommet frem til at der ikke kommer mere benzin til motoren end det der er pumpet op og det der er i filteret,så vi køber nok en anden motor når vi har fundet udaf hvad størrelse og benlængde det skal bruges,for nu skal der sejles

  • #5   6. jun 2015 hvor er du fra i landet, jeg er fra Sjælland ved Ringsted/Haslev og kan da tage et kig på din motor hvis du ombestemmer dig

  • #6   6. jun 2015 Hej Martin
    tak for tilbudet der er lidt langt da jeg bor i Thy smiley
    der er jo en gammel motor og så vil ikke koste det store beløb på den.
    så vi leder efter en anden som resserve hvis den anden skulle komme igang igen


Kommentér på:
Motor problem

Annonce