{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.136 visninger | Oprettet:

13 fod måske for tung motor? {{forumTopicSubject}}

Hej med jer...

Jeg har en 13 fod glasfiber jolle, som er 175 bred, vægt 160kg. Til kortben. Halvplanende skrog, V foran med køl og flad bag i. Den må have op til 20hk påhængsmotor på. Har en Honda BF15 kortben (45kg), med 3 bladet skrue 9 1/4x10. Den originale skrue er en 9-1/4x10 fire bladet... Jollen løfter stævnen helt vildt i vejret når jeg giver gas og tager slet ikke fart. Nu er jeg ved at blive træt af alt det både halløj, fordi det ikke virker for mig... Men had kan jeg gøre ved det. Er selv helt uden viden på dette område. Se evt billeder...


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  13 fod måske for tung motor?
Kommentér på:
13 fod måske for tung motor?

Annonce