{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.102 visninger | Oprettet:

hvor stor båd til trailer {{forumTopicSubject}}

har lige fået min første båd. den er ikke så stor så på et tidspunkt kunne jeg godt finde på og købe noget større.
men hvor stor båd er til og håndtere, for den kommer til og står i en garage. og det skulle gerne være en hvor man bare kobler bilen på og afsted. og bakker til rampen og i vandet med den. hvor stor kan den være før det bliver for besværligt, når man skal bruge den.

i må gerne henvise til noget af det i har selv.
båden skal være noget med lidt overdækning. og så skal den klare en motor så den kan trække vandski og lignede.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Luge ukrudt 1.250 kr.
  • Hækklipning 1.200 kr.
  • Hænge gardin op 250 kr.
  • Hænge 3 billeder/ rammer op 300 kr.
  • Fjerne bænk og reparere knækket nøgle i kælderdør 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvor stor båd til trailer
  • #1   8. apr 2007 Hejsa, jeg kører rundt med et sæt der vejer 1500 kg total, sætter selv båden i osv, det er intet problem heller ikke med en større båd, det største problem ligger nok i at finde bilen der må trække traileren medmindre du har trailer kort osv. : )

• #2   8. apr 2007 jeg har en 620kg 16fod den har en god str men ville godt op i en 21 fod bayliner
    ThomAs

• #3   8. apr 2007 Jeg har en 18 fods (Uttern 545 Monsun) som er lige til...ingen probs. Som kenneth skriver er det nok mere kiloene som er problemet. Ja og garagen evt.

• thomas n
    thomas n Tilmeldt:
    okt 2006

Følger: 1 Både: 1 Svar: 12
    #4   9. apr 2007 du skal jo nok tænke over hvad for en bil du skal have. en 1,6 så begynder det nok at knibe med at komme fra slæbe stedet med en våd båd. min er 19 fod med 135 hk så 520 kg plus 182kg, så er der det løse, benzin, olie plus trailer, og køre i en mazda 626 men det er en 2,5 l. v6 så ingen problem.

• thomas n
    thomas n Tilmeldt:
    okt 2006

Følger: 1 Både: 1 Svar: 12
    #5   9. apr 2007 du skal nok også tage et måle bånd med så du ved om den kan komme ind under carporten/garagen jeg var ved at komme galt afsted, min båd var ny og stod på nogle køre bøjler på gulvet, men da den kom på en trailer er den altså noget større end man lige tror.

Kommentér på:
hvor stor båd til trailer

Annonce