{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.680 visninger | Oprettet:

Kalecher fra Polen {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har ladet mig fortælle, at der er nogen i Danmark som modtager bestillinger på kalecher som så efterfølgende syes i Polen.

Evt. afleveres gammel kaleche som sendes derned og så syer de på mål efter den.

Er der nogen her som kan hjælpe med navne på disse firmaer


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Kalecher fra Polen
  • #1   30. sep 2021 Jeg ville finde et firma i Danmark, og få den lavet dér.
    En evt. reklamation, prøvemontering osv. er meget lettere frem for ærgrelsen over at have sparet lidt penge i Polen. 🤗


  • #2   30. sep 2021 Problemet med at finde et firma i Danmark er at enten har de travlt, så der er års ventetid, eller også tror de at alt skal syes med guldtråd.
    Det er syge priser de tager for det i DK


  • #3   30. sep 2021 Ja for satan, til Polen og få det lavet billigt!!
    Rigtig god ide...
    Dog hænger pris og kvalitet sammen....
    Og nej, det er ikke umuligt at få en kaleche i Danmark,
    som ikke er syet med guldtråd...


  • #4   5. okt 2021 Jeg fik syet min i Malmø af Kapell och Annat.

    Det er virkelig flot arbejde, og sparede temmeligt meget ift tilbud fra dansk kalechemager.

    Servicen er helt i top, og mega god kundeservice.


  • #5   17. okt 2021 Det er nærliggende at få syet alle mulige andre steder end i DK.
    Hvis du har en nordisk båd, er der stor chance for at Varuste lavede den OEM. Prøv varuste: https://shop.va-varuste.fi/product-category/venekuomu/
    De har synet til mange finske både og jeg fik en lavet en komplet original kaleche til en Bella 620 for ca. 1.000€ + fragt. Og det antager jeg er i omegnet af ½ pris. Der var ikke tale om ny ommåling, da de havde den 15 år gamle skabelon.
    Hvis der er tale om ex. en amerikansk/anden båd, vil jeg også som Søren siger, søge mod sverige, da der er en del opmåling.


Kommentér på:
Kalecher fra Polen

Annonce