{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
400 visninger | Oprettet:

Kalecher fra Polen {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har ladet mig fortælle, at der er nogen i Danmark som modtager bestillinger på kalecher som så efterfølgende syes i Polen.

Evt. afleveres gammel kaleche som sendes derned og så syer de på mål efter den.

Er der nogen her som kan hjælpe med navne på disse firmaer

Kommentarer på:  Kalecher fra Polen
  • #1   30. sep Jeg ville finde et firma i Danmark, og få den lavet dér.
    En evt. reklamation, prøvemontering osv. er meget lettere frem for ærgrelsen over at have sparet lidt penge i Polen. 🤗

• #2   30. sep Problemet med at finde et firma i Danmark er at enten har de travlt, så der er års ventetid, eller også tror de at alt skal syes med guldtråd.
    Det er syge priser de tager for det i DK

• #3   30. sep Ja for satan, til Polen og få det lavet billigt!!
    Rigtig god ide...
    Dog hænger pris og kvalitet sammen....
    Og nej, det er ikke umuligt at få en kaleche i Danmark,
    som ikke er syet med guldtråd...

• #4   5. okt Jeg fik syet min i Malmø af Kapell och Annat.

Det er virkelig flot arbejde, og sparede temmeligt meget ift tilbud fra dansk kalechemager.

Servicen er helt i top, og mega god kundeservice.

• #5   i går kl. 12:13 Det er nærliggende at få syet alle mulige andre steder end i DK.
    Hvis du har en nordisk båd, er der stor chance for at Varuste lavede den OEM. Prøv varuste: https://shop.va-varuste.fi/product-category/venekuomu/
    De har synet til mange finske både og jeg fik en lavet en komplet original kaleche til en Bella 620 for ca. 1.000€ + fragt. Og det antager jeg er i omegnet af ½ pris. Der var ikke tale om ny ommåling, da de havde den 15 år gamle skabelon.
    Hvis der er tale om ex. en amerikansk/anden båd, vil jeg også som Søren siger, søge mod sverige, da der er en del opmåling.

Kommentér på:
Kalecher fra Polen

x