{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.185 visninger | Oprettet:

NIICE Jubii. første sejltur i år...pic {{forumTopicSubject}}

Heeey bg folkens.

Jubii, så kom jeg sku endelig på vandet igen, og nøj, den går bare som en drøm, den overraskede mig enda, den gik pænt stærkt... det var rigtigt fed, og der var faktisk næsten havblik over det meste, heroppe af.. nøøj det var lækkert... og rigtigt varmt...

F*** det var nice at have min baby ude og cruise en tur igen xD.

Har skudt lidt billeder, tjek dem ud profilen... http://www.baadgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=1640

der kommer flere, har bare ikke lige fået lagt dem fra det andet cam ind...

ps. skal også sejle imorgen, søndag, glæder mig allerede igen.. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Problemer med køleskab 1.125 kr.
  • Hjælp til opsætning af TV på væg 500 kr.
  • 2 stk grille - en Weber kul grill med bord og en CharBroil gas grill med 6 tændere 700 kr.
  • Elektrikker 500 kr.
  • Installation af opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Køleskab køler ikke 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  NIICE Jubii. første sejltur i år...pic
  • #1   14. apr 2007 bær over med mig, ville bare dele min glæde med jer andre smiley

ellers nogle der har været i vandet? smiley

• #2   14. apr 2007 min svigerfar´s båd blev proppet i vandet idag. så da vi havde skrubbet dæk, og skålet med "naboerne" på en god sæson, sejlede vi lige en bette 5-timers tur for at den lige kunne få lov at strække ben... det var satme hyggeligt, næsten ingen bølger og vind... selvom det ikke var min båd, så var det sgu rart at komme på vandet... det er forresten en LM 24, hvis det kunne interessere nogen...

• #3   14. apr 2007 Ja det er lækkert... elsker bare "livet" på vandet...

• #4   14. apr 2007 det er genialt... men min svigerfars båd er en motorsejler, så vi kunne kun presse den op på 6,5 knob og så ku den ikke mere... jeg glæder mig til jeg finder en ok motor til min, så kan interiør være interiør og så sejler jeg bare... om jeg så skal sidde på en ølkasse...

• #5   15. apr 2007 Hehe ja det er sku lækkert... sådan var det næsten også i min gamle båd... MEN man ku komme ud på vandet... og det kan jeg så sandeli også nu, i en veldig fart... det er LÆKKERT...

btw, kender en der måske har en lidt ældre johnson 55 hk tilsalgt, som står i rimelig fin stand?

...

• #6   15. apr 2007 misunder dig sku smiley

• #7   15. apr 2007 ja total lækkert vejr idag. var også ude i min lille racer det meste af dagen. og i dag kørte motor sku som den skulle det var sku rart. den fik et nyt tændrør og noget nyt benzin. men jeg kan ikke sejle en tur uden problemer. bolten til gearkabel faldt af og afstands støkket falt i vanden. altid noget det kan betjentes manuelt på motoren. men nu har jeg også snart være det hele igennem. så må den snart bare virke. godt man er uddannet automekaniker. og har skruet i knallert ved siden af de sidste 10år det hjælper lige på det.

tror og jeg skal ud i morgen. hvis jeg får gearet til og virke. ikke til og sejle uden. når man skal ind og ud af havnen.

• #8   15. apr 2007 uha ja.. total nice at komme ud igen smiley for 2 gang i år smiley også denne gang ku man selv kører den til havnen da trailerkortet lige er kommet i hus smiley

• #9   15. apr 2007 ja livet er lækkert på vandet... go tur drenge, ses på vandet.. nu vil jeg gå ud og gøre fletcheren klar igen... og tage ud endu en dag... mmh det er så skønt..

• allan s
    allan s Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Både: 1 Svar: 2
    #10   15. apr 2007 ja det var rigtigt fedt at komme ud på vandet sådan rigtigt ,nåede lige at sejle til mosede på vejen tilbage stod den ene motor af og jeg mener rigtigt af motoren skal ud og gennemrenoveres pis mig op og ned af ryggen sådan noget lort det stinker helt vildt især fordi begge motorere skulle ifølge tidligere ejer være nyrenoveret hvilket de egentligt også bærer præg af men hold da kæft noget pis. skrevet af allan lenas kæreste

Kommentér på:
NIICE Jubii. første sejltur i år...pic

Annonce