{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.353 visninger | Oprettet:

Vindues rammer {{forumTopicSubject}}

Hej med jer,

er ved at lægge nyt tæppe i kabinen, og får at få det perfekt op af siderne må de små ruder/koøjer tages ud. Desværre er de rammer omkring ruderne fuldstændig mørnet (de er i sort plast) og vil knække i mange stykker når vi prøver at få dem fri af sealingen.

Er der nogen der ved hvor man kan købe nye af disse rammer? har ikke kunnet finde nogen på nettet.

Mvh/Henrik

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Hjælp til at hænge to plakater op 300 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Montering 2 IKEA møbler 500 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vindues rammer
  • #1   15. apr 2007 ...hvis du får noget at vide om dem, så er jeg også meget interesseret !!

Jeg har ledt forgæves på nettet og Chris Craft i Rungsted var håbløse at snakke med smiley

• #2   16. apr 2007 Jeg har skrevet til CHris Craft i USA for at høre om de er noget de stadig har på lager (tvivler dog kraftigt). Derudover har jeg muligvis fundet nogle i sverige som kan lave dem efter mål...

men, hvis andre har muligheder hører jeg meget gerne smiley

Mvh/Henrik

• #3   16. apr 2007 Kan i ikke købe gummi måtte hos vvs mand, eller andet sted, og så selv skære det ud??
    T

• #4   16. apr 2007 det er lavet i hård plast, så kan desværre ikke lade sig gøre. derudover skal det jo holde ruden på plads, dvs yderramme og inderramme skal skrues sammen, med ruden imellem... samt lidt sealing selvfølgelig

• #5   16. apr 2007 lytter lige med her. ruderne ligner dem fra min chaparral. og de kunne godt trænge til at blive skiftet. måske i kan købe nogle fra chaparral. tror sku det er de samme.

• #6   16. apr 2007 Allan > jeg har fundet et sted hvor de har chris craft ruder. Kan du ikke måle dine ruder, længde og højde, så skal jeg se om jeg kan få et sæt med hjem til dig. Det SKAL være selve plexiglasset du måler, ikke inklusive rammen.

Frederik, mål også lige dine... hvis det er de samme som allans, ville det jo være perfekt... jo flere vi bestiller hjem samtidig, jo billigere bliver fragten

Mvh/Henrik

• #7   16. apr 2007 Yes, den er jeg med på !

Mine er lidt ala' Ole Lukøje typen - prøv at se mine fotos af båden......bare lige så vi ikke får lavet noget koks smiley

Det er de sorte sataner i siden jeg bøvler med......

/Allan

• #8   16. apr 2007 ja, det er de sådan halv ovale vinduer i din side, det er jeg med på. Kan du ikke give mig målene?

Mvh/Henrik

• #9   16. apr 2007 Kan du ikke vise nogle foto af dem, så man kan se profilen af listen ?

• #10   16. apr 2007 der er billeder i profilen af dem nu

• #11   17. apr 2007 Der bliver bestilt en af de nærmeste dage, så hvis i skal have noget med må i gerne sige til (Allan, du behøver ikke dig har jeg jo talt med smiley

Mvh/Henrik

• #12   17. apr 2007 Hej, jeg sad lige og kiggede i et marine katalog i går aftes og så et der kan købes vinduer med ramme efter mål, det eneste man skal gøre er at sende en skabelon og så kommer der vupti et sæt ruder og lister retur! På billedet var det alulister, men mon ikke andre farver kan lade sig gøre? Mener at det var Masnedsø marinecenter??? men er ikke sikker! MVH Frank

• #13   17. apr 2007 har også undersøgt steder herhjemme hvor det kunne laves på mål. Det koster spidsen af en jetjager. ERTEC tilbyder ruder samt rammer efter mål (godt nok med hærdet glas) men det ville koste over 8000 for de 4 små ruder til mig.... av av

Kommentér på:
Vindues rammer

Annonce