715 visninger
|
Oprettet:
Prissætning af speedbåd {{forumTopicSubject}}
Hej med jer,
Jeg har denne lille båd som jeg overvejer at skille mig af med da jeg ikke har evnerne til at gøre den flot i stand.
Jeg ved dog ikke hvordan jeg skal prissætte båden. Det er jo et rigtig fint skrog, og motoren er efter sigende også stærk og holdbar. Egentlig vil jeg nok helst bytte mig til en lille jolle el.lign. der er klar til at sejle i.
Kan jeg lokke et par jer til at tage et kig og give jeres umiddelbare tanker. Spørg endelig hvis der er noget jeg skal uddybe
http://www.baadgalleri.dk/marked/baad/alle-maerker-ukendt-model/32602
jul 2014
Følger: 1 Følgere: 1 Både: 1 Emner: 4 Svar: 19
mar 2007
Følger: 8 Følgere: 61 Både: 2 Emner: 63 Svar: 1.894
jul 2014
Skriv endelig hvis i har noget at bytte med.
maj 2012
Følger: 12 Følgere: 14 Emner: 15 Svar: 795
Skriv stelnummer og fabrikat ned, og ring så til den en synshal, de kan slå den op på stelnummeret alene, og se om den har været indreg. før.. Har den det, så skal du bare søge nye papir hjem på den, det kan du Google, for at se, hvordan du gør..
Hvis du ikke kan få de 8 tusinde for båden samlet, så kan du måske sælge tingene hver for sig, for at opnå prisen...
jul 2014
Jeg havde oprindeligt fået besked på at traileren ikke kunne indregistreres da der ikke er bremser på. Kan der være hold i det?
jul 2014
Tak for hjælpen
jul 2014
Traileren er en Brenderup 502 V. Mangler stadig at finde stelnummer
maj 2008
Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 181
Typisk nittet på i hver side. På størrelse med et dankort eller lignende
jul 2014
maj 2012
Følger: 12 Følgere: 14 Emner: 15 Svar: 795
Så dem kan man få både med uden bremser, det er godkendelsen på din bil, der bestemmer om en 750 kg trailer skal have eller ikke have bremser, men alle trailere over, skal, uanset bil, være udstyret med påløbsbremse..
Den omtalte trailer, som har en totalvægt på 500 kg, skal ikke have bremser, for at blive synet og godkendt...
Prissætning af speedbåd