{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
715 visninger | Oprettet:

Prissætning af speedbåd {{forumTopicSubject}}

Hej med jer,

Jeg har denne lille båd som jeg overvejer at skille mig af med da jeg ikke har evnerne til at gøre den flot i stand.

Jeg ved dog ikke hvordan jeg skal prissætte båden. Det er jo et rigtig fint skrog, og motoren er efter sigende også stærk og holdbar. Egentlig vil jeg nok helst bytte mig til en lille jolle el.lign. der er klar til at sejle i.

Kan jeg lokke et par jer til at tage et kig og give jeres umiddelbare tanker. Spørg endelig hvis der er noget jeg skal uddybe smiley

http://www.baadgalleri.dk/marked/baad/alle-maerker-ukendt-model/32602

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Samling af havemøbler 300 kr.
  • Kør fliser/sten på genbrugspladsen 500 kr.
  • Slå græs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Prissætning af speedbåd
  • #2   23. jul 2015 @Jens s: Fedt tak. Det vil jeg lige forsøge. Jeg troede faktisk ikke den kunne indregistreres smiley

• #3   23. jul 2015 Enig med Jens , måske kan du kun få 6 men synes de 8 lyder meget fornuftig.

• #4   23. jul 2015 @michael - tak for input smiley

Skriv endelig hvis i har noget at bytte med.

• #5   23. jul 2015 Der er en vægttavle på skærmen, så den har formentlig været på plader..
    Skriv stelnummer og fabrikat ned, og ring så til den en synshal, de kan slå den op på stelnummeret alene, og se om den har været indreg. før.. Har den det, så skal du bare søge nye papir hjem på den, det kan du Google, for at se, hvordan du gør..
    Hvis du ikke kan få de 8 tusinde for båden samlet, så kan du måske sælge tingene hver for sig, for at opnå prisen...

• #6   23. jul 2015 Fedt Brumme!! Det gør jeg som det første i morgen.

Jeg havde oprindeligt fået besked på at traileren ikke kunne indregistreres da der ikke er bremser på. Kan der være hold i det?

• #8   23. jul 2015 Perfekt. Jeg synes det lød mærkværdigt, da flere af de bådtrailere jeg har overvejet at købe heller ikke har haft bremser. Det burde jeg nok ha' undersøgt smiley

Tak for hjælpen smiley

• #9   24. jul 2015 Allright – ny info smiley

Traileren er en Brenderup 502 V. Mangler stadig at finde stelnummer smiley

• Kasper N
    Kasper N Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 181
    #10   24. jul 2015 Er der ikke en typeplade eller typeskilt et eller andet sted?

Typisk nittet på i hver side. På størrelse med et dankort eller lignende

• #11   24. jul 2015 Niks. Men jeg kan se der har siddet en.

• #12   29. jul 2015 Grænsen for om en trailer skal have bremser, er en totalvægt på 750 kg..
    Så dem kan man få både med uden bremser, det er godkendelsen på din bil, der bestemmer om en 750 kg trailer skal have eller ikke have bremser, men alle trailere over, skal, uanset bil, være udstyret med påløbsbremse..
    Den omtalte trailer, som har en totalvægt på 500 kg, skal ikke have bremser, for at blive synet og godkendt...

Kommentér på:
Prissætning af speedbåd

Annonce