{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Mercruiser 5.7
  • #2   13. feb 2022 Hejsa. Tror det kræver et billede af karburatoren uden flammedæmperen på. Det er vist noget med antal porte i karburatoren (2bbl/4bbl) der afgør om det er 210/260.

  • Kenneth K
    Kenneth K Tilmeldt:
    feb 2022

    Følger: 11 Emner: 1 Svar: 3
    #3   13. feb 2022 #2

    Det med karburatoren var faktisk næste spørgsmål 😅 er absolut helt ny i denne verden, og kan se der findes et hav af sammensætninger af samme motor. Så jeg er i tvivl om den er med indsprøjtning eller med karburator 🤔 det skal siges jeg ikke har fået båden hjem endnu. Den står hos en klargørings mand. En anden ting jeg undre mig over, er at jeg har fundet ud af den står som 210hk i forsikringen. Men hvis jeg slår motor nummeret op, står den opgivet til at have 300 hk. Er total forvirret


  • Kenneth K
    Kenneth K Tilmeldt:
    feb 2022

    Følger: 11 Emner: 1 Svar: 3
    #4   13. feb 2022

    profilbillede
  • #5   14. feb 2022 Hvis motoren er med 4 portet karburator, så har den 260Hk, og er den med 2 portet, så har den 230HK.

  • Kenneth K
    Kenneth K Tilmeldt:
    feb 2022

    Følger: 11 Emner: 1 Svar: 3
    #6   14. feb 2022 #5

    Er helt ny i den her verden. Men kan se du er godt kendt i den smiley kan du se noget med hvilken motor det er ud fra motornummeret? 0F792418


  • #7   14. feb 2022 Det er er en 5.7 liter V8 motor fra 1996.
    Den er født med 4 portet WEBER karburator og et ALPHA drev.

    Motoren er identisk med dem som bruges i El Camino, Corvette, Tahoe osv. Med andre ord, er slidstærk motor, men som ikke tåler vand i cylindrene.....:)

    nytdrev.dk kan hjælpe dig videre med reservedele til motor, transom og drev.


Kommentér på:
Mercruiser 5.7

Annonce