{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• reparation af tv 2.000 kr.
  • Install a spotlight in leaving room 500 kr.
  • Håndvask sidder fast 625 kr.
  • Hæng hylder op 930 kr.
  • Så hurtigt som muligt 2.500 kr.
  • Rette mellemdør. kan ikke lukkes da den sidder for lavt. 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  båd trækker skævt...?
  • #1   22. apr 2007 Helt nede i bunden på motoren, altså nede ved skruen, der sider sådan en lille tap du kan justere, men pas på der skal ikke ret meget til!

• #3   22. apr 2007 Den skal trække lidt skævt!
    Det er en sikkerhedsfoanstaltning! hvis du skulle falde over bord eller få et ildebefindende, så skal båden selv begynde at sejle i ring.

• #4   22. apr 2007 Det er propellens rotation der gør at motoren trækker til siden, det er korrekt hvad de andre sskriver at du kan kompensere for det ved at justere på trim tappen
    Lars

• #5   22. apr 2007 Hej Christian,

En lille tilføjelse til div kommemtarer ang dit problem med at båden trækker til den ene side. Det er ganske rigtig trimtappen der skal justeres, " HUSK " den skal drejes til samme side som båden trækker, jeg ved godt at det virker ulogisk men sådan er der så meget her i livet.
    Held og lykke med projectet og god sæson.

Mvh

• #6   22. apr 2007 Jens B. Gu skal den da ej! Hvis jeg falder over bord og båden fortsætter, vil jeg sku nødigt have at min båd sejler i ring, rundt om mig med 30 knob uden fører! Hvis jeg falder over bord skal motoren slukke pga "dødmands" kontakten aktiveres, via det armbånd jeg har på! Så nej den skal ikke sejle i ring rundt om dig! Det kan justeres væk, ihvertfald, så det næsten ikke mærkes! MVH Frank

• #7   22. apr 2007 jeg vil sgu godt nok heller ikke være tryg hvis min båd sejlede rundt om mig uden fører, med mindre den havde jetdrev :o)

Kommentér på:
båd trækker skævt...?

Annonce