{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
506 visninger | Oprettet:

jacob S
jacob S
Tilmeldt:
15. jun 2022
Følgere: 3 Emner: 1 Svar: 2

Drago 21 {{forumTopicSubject}}

Hej derude.
Jeg har lige købt en Drago 21. Vil høre om der er nogen der har en tilsvarende og har erfaring med en sådan? Jeg synes den ligger lidt "tungt" med bagenden, men det er måske modellen ? har en Yamaha 115 hk motor på den. Motorbrønden er med vand når den ligger stille, men tømmes når den planer. Er det normalt ? Kan man gøre noget ved det eller skal man bare leve med det ?
Mvh
Jacob


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Drago 21
  • jacob S
    jacob S Tilmeldt:
    jun 2022

    Følgere: 3 Emner: 1 Svar: 2
    #2   15. jun 2022 Hej Jens. Tak for svar. Tror umiddelbart ikke det rykker det helt vilde at flytte batterier - Har også svært ved at se hvor de så skulle placeres. Men vil prøve at ringe til importøren af Drago. De må vel vide om der er dobbeltbund. Mvh Jacob
    ps: hvis der er andre der har en sådan Drago 21 ved de det måske - Også om de har vand i motorbrønden når den ikke planer.


  • #3   15. jun 2022 Jeg har en magen til blot med Suzuki DF 115 på.
    Den har ikke dobbeltbund og at der står vand i brønden er helt normalt.
    Du kan jo tjekke for vand i rummet til benzintanken der sidder lænsepumpen også.
    Ellers en god båd til pengene vi er meget glade for vores.
    Tjek evt. facebook der er en gruppe for Drago både.


  • jacob S
    jacob S Tilmeldt:
    jun 2022

    Følgere: 3 Emner: 1 Svar: 2
    #4   15. jun 2022 Hej Kaptajn Hindsight.
    Tak for dit svar!!
    Det lyder sørme rigtig godt. Jeg er også glad for at høre, at I er tilfredse med jeres Drago 21. Jeg synes jo den er mega flot designet - Og så skulle den jo også gerne være god at sejle i!! Jeg tjekker lige det med tanken imorgen. Skriv endelig igen hvis der er andet som er værd at vide om 21eren., smiley


Kommentér på:
Drago 21

Annonce