{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
857 visninger | Oprettet:

Hjælp - hvilken båd skal jeg vælge? {{forumTopicSubject}}

Efter at have prøvet sejlbåd af i nogle år - er vi kommet frem til, at vi ikke er til sejl, men til motorbåd.
Vi vil dog gerne tage det bedste med fra sejlbåden - men udleve det i en motorbåd.
Det vi søger er, en motorbåd, der samtidigt giver den åbne og frie sejlbådsoplevelse. Det vil sige at det skal være med et åbent cockpit, men også gerne med en sprayhood eller bimini/kaleche, der nemt kan slåes op og ned.
Vi har også fundet ud af, at det er vigtigt at der er en god rundsiddegruppe med et solidt, stort bord rundt om skipper-pladsen - se ideen på billedet - for at det bliver en social sejl-oplevelse.
Der skal være mindst 6 siddepladser i cockpittet inkl. skipper. Mange af de både vi har set - har en masse spildplads agter med en stor badeplatform. Det er ikke nødvendigt.
Ellers så skal der være (mindst) 4 sovepladser, køkken og fast toilet (ikke tørkloset). Størrelsesmæssigt omkring 26-28 fod.
Det gør ikke noget at båden har nogle år på bagen - bare den er i orden.
Er der nogen, der tør byde ind med nogle mærker og modeller? Erfaringer og anbefalinger? - Også selvom du ikke lige selv har én til salg.


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Hjælp - hvilken båd skal jeg vælge?
Kommentér på:
Hjælp - hvilken båd skal jeg vælge?

Annonce