{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Is og frost???
  • #1   19. nov 2022 Saltvand fryser ved --4 grader mener jeg, men det skal både være dag- og nattefrost i lang tid, før havnen fryser til.....

  • #2   19. nov 2022 Ok tak for svar




    KH Kenneth (the Jubas)


  • #3   15. dec 2022 Hva så folkens er vandet i havnene ved at være frosset eller skal der mere til??



    Kenneth


  • #4   16. dec 2022 Der er vidst varmere vejr på vej på Mandag ved så ikke om det varer ved men vil da tro det



    Kenneth


  • #5   18. dec 2022 Nå men har lige fået at vide at man kan godt have sin båd liggende i vandet selv om det fryser for man kan købe sådan en slange man lægger rundt om båden som laver bobler
    han sagde også at nogle steder her i Sønderjylland der er der altså is



    Kenneth


  • #6   18. dec 2022 Nå men havde så misforstået ham lidt han sagde at der hvor hans båd ligger kan man leje sådan en slange så man kan ligge isfrit men er der nogle der ved kan man ikke købe sådan en et sted og hvor i så fald???


    Kenneth


  • #7   27. dec 2022 der er ikke nogen båd nævnt i din profil så det er jo meget svært at råde dig til noget som helst ???
    Jeg har en Trailer båd så min står tørt hjemme i mim carport


  • #8   27. dec 2022 Nej ok men det er også fordi jeg bare går og drømmer om en båd men er der nogle der ved om man kan købe sådan nogle slanger der laver bobler og lægge rundt om båden???



    Kenneth


  • #9   29. dec 2022 hvis du skal have luftslanger liggende i vandet rundt om båden skal der jo være en halvstor kompressor til at levere luften hvilket jeg tror bliver for dyrt for dig PLUS hvis isen bliver så tyk vil du jo alligevel ikke kunne få båden ud og sejle ????
    Derfor er der KUN 2 muligheder
    Båden skal på land om vinteren eller også skal du have en båd på trailer


  • #10   30. dec 2022 Ja ok men hvis isen ikke bliver så tyk så kan den vel godt blive liggende i vandet
    Der skal jo ret meget til før havvand fryser og bliver meget tykt smiley smiley smiley




    Kenneth


  • #11   30. dec 2022 så er det jo også spild af penge at lægge en luftslange rundt om båden

Kommentér på:
Is og frost???

Annonce