{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.897 visninger | Oprettet:

Maling af båd {{forumTopicSubject}}

Hej. Jeg købte i foråret min første båd, en LM 23. Til foråret skal hele båden males, da den har nogle skrammer på fribordet og grønne spartel pletter på dækket.

Jeg tror jeg har nogenlunde styr på maling under vandlinjen, men ret mig endelig hvis jeg tager fejl:

Let slibning med fint sandpapir
4-5 lag epoxy primer
Bundmaling.

Men fribord og dækket er det samme proces eller skal der ikke benyttes epoxy primer der?

Mvh Martin


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • løbende toilet - akut 1.500 kr.
  • Akut elektriker-hjælp 350 kr.
  • Havearbejde 2.000 kr.
  • Fjerne ukrudt fliseterrasse 3.569 kr.
  • Hul til vandsten 500 kr.
  • Ny terrassetrappe skal færdigmonteres og gelænder justeres m.m. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Maling af båd
Kommentér på:
Maling af båd

Annonce