{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
543 visninger | Oprettet:

salg af snekke. pris? {{forumTopicSubject}}

hej alle.

Jeg overvejer at sælge min båd. da jeg ikke har så meget tid til den mere. men jeg aner ikke hvad den ca. er værd. nogle der kan give et estimat på hvad sådan en dame kunne have af værdi.?

(Billeder findes i min profil.)

Ting der skal laves:
- Kaleche er slidt og skal skiftes.
-beslag der holder roret skal repares, da det er blevet defect.. En smed kan klare opgaven nemt.
-indersiden af taget skal monteres da jeg renoverede en utæthed i taget.

motor er passet og kører som den skal.

Der medfølger:
- bådstativ til båden.
- x2 nye batterier.
- x2 fendere.
- redningsveste.
- Anker. m. kæde og reb.
-fishfinder/ GPS af ældre dato. ( Garmin )
- en Kasse med div. smådele.





Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  salg af snekke. pris?
  • #1   18. jan 2023 Hvis du ikke selv kan lave noget af alt det den fejler, får du nok max. 20k for den. Hvis du kunne sælge den i tyskland, kunne du sikkert få mere for den. De kan godt lide glasfiber snekker dernede. Nok fordi de mest har floder og søér.

  • #2   20. jan 2023 En erfaring fra en gammel sælger. - Hver gang du skriver noget skal laves, falder prisen på varen. Uanset om det er en båd eller hvad.
    Lav alt det du selv kan, og så fortæl evt. køber hvad der burde laves når du har ham i røret.

    Mvh.
    Finn M


  • #3   25. jan 2023 Finn M : Hej erfarne gamle sælger. Jeg hører hvad du siger.. jeg har dog ikke tiden til at lave/skiftes de ting, da andre ting prioiteres højere nu. ellers havde jeg naturligvis gjordt det. Jeg vil hellere være ærlig med det samme end at spilde både min og potientelt nye køberes tid. Og så bliver der heller ingen pludselige overraskelser ved at sige tingene med det samme. smiley Når både sælges vægter jeg personligt at ærlighed er vigtigt, da man ikke lige kan holde ind til siden og gå hjem hvis man pludseligt nu ikke kan sejle.

    mvh. Daniel.


  • #4   30. jan 2023 Det den ene ikke kan leve med betyder måske ikke så meget for en anden mand. Sagt på en anden måde, det du ser som et problem er måske ikke et problem for køber?

    Hvis det var mig, fik jeg repareret roret da der er noget sikkerhedsmæssigt i det og lod resten være op til køber.

    Men kan du selv montere indersiden af taget så tag en lørdag ud og gør det imens ungerne og konen er i Bilka, det er godt givet ud. Dels giver det et færdigt indtryk, dels er det vel dig der ved hvordan det blev taget ned i sin tid? Og endelig dækker det din reparation så den ikke griner.

    Kalechen ville jeg ikke gøre noget ved, men være ærlig at den har kendt bedre dage og sæt prisen efter der kan forhandles lidt

    Gør båden ren og tag nogle flotte fotos på den første forårsdag. Både sælges og købes med hjertet, og når fuglende begynder at synge igen og der er solstref over bølgerne kommer der gang i handelen


Kommentér på:
salg af snekke. pris?

Annonce