{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
418 visninger | Oprettet:

Tofter+hæk {{forumTopicSubject}}

Hej derude. da vejret endelig er her til at jeg rigtig kan gå igang med mit jolleprojekt.

Jeg har fået anskaffet mig krydsfiner og skal i gang med at skære pladerne til, men jeg kan ikke lade være med at tænke længere frem.

Jeg har studset over en ting jeg har set på nettet. i alle andre lande især Amerika bruger de noget de kalder for Peanut butter som er polyester blandet med fumed silica og glasfiber tråde.
Fumed silica går simpelthen ind og jævner polyesteren og gør den meget lettere at arbejde med.

"i alle andre lande" betyder at vi ikke har noget herhjemme i Danmark der kan det samme???? findes der er et gemt produkt af noget der kan det samme eller hvad forgår der? smiley

så tænker i sikkert, hvad fanden skal du bruge det til?
det er simpelthen til at runde mine kanter af, de kalder det filleter over i Amerika, fra tofterne mod skroget, får jeg denne 90 grader vinkel, som det her peanut butter runder af, så glasfiber bliver nemmere at rulle på, det samme for min hæk. Det skal lige siges, at mine tofter kommer til at fylde ned bådens bund.

Jeg tager gerne imod forslag
hav en god dag! smiley


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Tofter+hæk
Kommentér på:
Tofter+hæk

Annonce