{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
467 visninger | Oprettet:

Er gelcoat høvl en god løsning? {{forumTopicSubject}}

Hejsa jeg har en 36 fod motorbåd som jeg skal have fuldstændig renoveret og vil gerne fjerne gelcoat og kan simpelt hen ikke finde ud af hvad der er hurtigst og billigst vil godt have den sandblæst men har fået priser på omkring 20-25000 men det må da kunne gøres billigere har set gelcoat høvle til udlejning for 2500 pr dag men hvor effektivt er det hvor langt kan man nå på en dag?


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Er gelcoat høvl en god løsning?
  • #2   28. maj 2023 Hvorfor høvle den gamle gelcoat af? Vil det ikke være et hestearbejde at høvle af og lægge nyt på? Afhøvlingen vil nok være det mindst tidskrævende i den proces!
    Jeg er med på en gl båd kan blive træt i gelcoaten, men kan du ikke nøjes med at slibe, epoxygrunde og male?



  • #4   30. maj 2023 Jeg kunne bare godt tænke mig at komme helt i bund da maling og gelcoat skaller af flere steder så istedet for at plet reparere så bare rive alt lortet af og gøre det ordentligt

  • #5   30. maj 2023 Det er måske også den rigtige løsning, men hvis 90% af bådens gelcoat er ok høvler du jo sund gelcoat af som du så skal til at lægge på igen, og det er nok svært at få helt perfekt

Kommentér på:
Er gelcoat høvl en god løsning?

Annonce