{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.627 visninger | Oprettet:

piet G
piet G
Tilmeldt:
11. maj 2007
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4

BÅDEXPERTER KIG HER :) Mangler hjælp {{forumTopicSubject}}

Godaften allesammen.

jeg har kig på en båd: http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=49346742

båden skal bruges til vandski, vandsjov og almindelig "Cruise" lyder det ikke lidt billigt for denne bayliner??

er der noget jeg skal være opmærksom på.?
det er et førstegangskøb, håber i har tid til en svar smiley


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  BÅDEXPERTER KIG HER :) Mangler hjælp
  • #1   17. maj 2007 ikke specielt billigt... man får rimelig meget båd for 80kilo(evt kig udenlands)
    og bayliner af den årgang og omc har har ikke ligefrem det bedste ry.....men man kan ikke sige om noget er billigt før man har set standen.....inegnting er bedre end den behandling og vedligeholdelse det har fået


  • #2   17. maj 2007 hvis du ikke har bekendte der kan hjælpe dig med at vurdere standen på båden , så brug lidt penge på at få en fagmand til at hjælpe dig. det er selvfølgeligt ikke gratis men der skal ikke mange skjulte småfejll til før de penge er givet godt ud.

  • #3   17. maj 2007 Der har været et par stykker med tiden mens jeg har kikket, men det er altså for fede både de der Baylinere.

    Jeg håber at jeg tager til tyskland, og henter min i næste uge, en 2655 SB, fra 1990, pris 140000 kr excl transport..

    T


  • #4   17. maj 2007 Som førstegangskøber vil jeg råde dig til at købe hos en forhandler. Det giver en vis tryghed. Er selv, på et tidligere tidspunkt, blevet snydt så vandet drev i en privat handel

  • piet G
    piet G Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
    #5   17. maj 2007 Hej, og tak for det lange og gode svar,
    har du nogle hurtige fif til mig som jeg skal kigge efter?


  • piet G
    piet G Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
    #6   17. maj 2007 Rolf, hvad jeg skal kigge/høre efter, evt spørge om.

  • #7   18. maj 2007 Jeg har haft en bayliner 2252 også fra `90, men en model nyere disse både er lavet med træ under side beklædningen og det rådner op, så kig godt efter oppe under sidderne. specialt ved bag sæderne som kan hæves / sænkes de "riller" som sæddet skal side i i øverst posision er somregel det første der rådner og så kan sædet ikke side fast mere. Og det kan godt blive dyrt hvis du ikke selv kan lave det, du skal have hele siden af og bygget op igen og derefter skal hele dynen ombetrækkes. ellers en fin båd til vandski, dog synes den lidt dyr, men hvis der er papir på at motoren er renoveret og den er velholdt så er det ok

  • #8   18. maj 2007 Såfremt du ikke har bemærket det, så er båden ikke sat
    tilsalg privat, men står hos en forhandler ;o)


Kommentér på:
BÅDEXPERTER KIG HER :) Mangler hjælp

Annonce