{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Granada 24, skrog nummer
  • #1   2. jun Tog lige et klip fra en anden side!


    både produceret eller solgt i Europa efter d. 16. juni 1998 har et unikt skrognummer (CIN). Skrognummeret er opbygget efter faste retningslinier og består af 14 karakterer, som er en blanding af bogstaver og tal. Skrognummeret er som oftest præget i gelcoaten, men kan også stå på en metal- eller plastikplade, og sidder altid på agterspejlet i styrbord side, ca. 3 cm. under fenderlisten. I sjældne tilfælde, hvis f.eks. en badeplatform ville dække skrognummeret, kan nummeret sidde på bådens styrbord side i umiddelbar nærhed af agterspejlet.


  • #2   2. jun God info, Beckman. Det skal jeg have gemt.
    Desværre glemte jeg at skrive, at min båd er fra 1976, så det er jo lidt før '98 smiley


  • #3   2. jun Ja, så før 98 er det ikke sikkert at den har et "stel" nummer.

  • #4   3. jun Hvis du ikke finder et nummer kan du få lavet et nyt hos bådbogen, de kan lave
    et erstatningsskrognummer som du kan bruge til forsikringen, det skal de have hvis den skal forsikres. Jeg havde en Granada 23, der fandt jeg nummeret i rummet under sædet i bagbord siden.


  • #5   14. jun Jeg er synsk og har været i kontakt med ånderne... den har skrognr 289😂

  • #6   14. jun smiley

Kommentér på:
Granada 24, skrog nummer

Annonce