{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.645 visninger | Oprettet:

Forsikring {{forumTopicSubject}}

Som vi tidligere har talt om her på baadgalleri.dk så er der STOR forskel på forsikringspriserne på speed/motor - både (Læs bådmagasinet nov/dec 2004)
I den forbindelse vil jeg anbefaler det danske Yacht-Pool hvis man er bange for forsikring i udlandet. Yacht-Pool's priser minder meget om dem fra Rasmussens Assurance - og så er det dem med privatflyet / Tim som leder efter stjålne både.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Handyman til små opgave 500 kr.
  • Få fjernet TV bord 250 kr.
  • Opsætning af en lampe. 1.050 kr.
  • afhentning forskelligt skrald 2.500 kr.
  • Opening a mailbox with a lost key and replacement of lock 770 kr.
  • Vaskemaskine op 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forsikring
  • #1   31. mar 2005 På min REGAL er de kr. 800,- dyrere end Rasmussen. Til gengæld er der her tale om en Dansk virksomhed hvilkt måske kan appellere til de mindre "ludomanistiske" bådejere.

• #2   31. mar 2005 Jeg taler om Yacht Pool. Jeg har flere gange talt med Tim (direktøren) og har bl.a. herigennem fået et indtryk af at det er en seriøs virksomhed der nogenlunde tilsvarer en forsikringstagers forventning hvis uhedet / ulykken sker.

• #3   1. apr 2005 Min erfaring med Yacht pool er at dem skal man holde sig fra hvis man virkelig ønsker at have en erstatning der svarer til det man forsikrer sig for.
    Har hørt fra flere at de ikke er til at få pengene fra, hvis uheldet virkelig er ude.
    Forestil jer at få båden stjålet feks i Maj måned. Så kan i være sikker på ikke at komme ud at sejle mere i denne sæcon, medmindre man selv lægger ud. Men hvem har råd til det?

• #4   1. apr 2005 så Lars for din egen trygheds skyld vælg alt andet en Yacht Pool.
    Også selv om de måske er lidt dyrer, det andet er falsk tryghed.
    Det er så min mening.

• #5   1. apr 2005 Ja, så må jeg lige gentage mig selv fra tidligere diskutioner, Rasmussen assurance har støttet mig da jeg havde brug for dem, de gav mig fri proces da min motor brækkede sig og jeg skulle kører retssag mod ham der havde solgt mig båden, der var over hovedet ikke nogen problemer, og de er og bliver de billigste (de var 3500kr. billigere på baylineren end alle de andre jeg ringede til)

• #6   1. apr 2005 Her vil jeg indskyde at meningen med mit skriv var at understrege at der absolut findes "betalbare" danske alternativer til udlandet. Jeg har ingen personlige præferencer for noget selskab - og vælger nok selv Rasmussen. Til orientering kan jeg nævne at jeg indledende af TRYK (mit "normale" selskab) fik en pris på 35.000,- p.a. - hvorefter jeg bad den "flinke" dame gentage på et sprog som jeg kunne forstå :OC

• #7   1. apr 2005 Trackguard er faktisk ikke så dyr at holde abonnement på hvis det er en ekstra service som man ser efter. Og så er det sjove hvis man selv tegner abonnementet kan man få fat i tyven FØR politiet HÆ HÆ!

her er deres hjemmeside

http://www.guardsystems.dk/

• Bo P
    Bo P Tilmeldt:
    mar 2005

Følger: 1 Emner: 14 Svar: 52
    #8   2. apr 2005 Når i tegner forsikring ved Rasmussen assurance, så husk at i skal have rabat.... de er til at handle med

Kommentér på:
Forsikring

Annonce