{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Replacement of Toilet 1.000 kr.
  • Fjerne stikkontakt 1.000 kr.
  • TV-opsætning — der skal bores fire huller i betonvæggen. 500 kr.
  • Tilslutning af ovn 500 kr.
  • Låse dør op 1.145 kr.
  • Hænge lamper op 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bayliner
  • #1   7. jun 2007 Du kan jo evt. søg lidt ude på google.
    Der findes flere hjemmeside om Bayliner.
    Også en dansk hjemmeside.
    Vi har selv lige haft en Bayliner/Maxum træf i Middelfart i weekend hvor vi var 20 både og 90 personer.
    se evt. billeder på dette link: http://www.baylinerfan.dk/photogallery.php?album_id=11
    mvh.
    Steen

• #2   7. jun 2007 Hej Per.

Jeg havde selv en Bayliner for mange år siden - tror faktisk også det var en årgang 1990. Det var dog en mindre model end den du har kig på. Det kan godt være at nogle af de "gamle" 80ér modeller har et "plettet ry", men generelt synes jeg at Bayliner laver nogle rigtig fornuftige både, til en fornuftig pris. Jeg var rigtig glad for min, og havde den i 3-4 år.

Jeg ville ikke være bange for at købe en Bayliner, hvis det er det du går og ønsker dig. Selvfølgelig skal du prøve at sejle en tur i den først, og hvis du ikke selv er den store motor/båd ekspert, så tag en ven med til at hjælpe dig med at se på de ting som evt. kunne gå hen at være dyre at få lavet (i så fald der er nogle af disse)

Kig evt. her på sitet - der er p.t. 4 sider med Baylinere, og en del er fra omkring 90érne.

Som sagt vile jeg slet ikke være bange for at købe en Bayliner.

Mvh. Christian (tidligere Bayliner ejer)

• #3   7. jun 2007 jeg ville heller ikke være bange for at købe en bayliner, har selv en capri 1952, som jeg er blevet rigtig glad for.

• #4   7. jun 2007 Hvis du er førstegangskøber kan jeg ikke anbefale at handle via dba, medmindre du kender en med meget god forstand på disse sager. Gå efter noget lidt mindre og køb den hos en forhandler. Det giver da en vis tryghed.

• #5   7. jun 2007 Hvilken trykhed får man ved en forhandler, har selv set på flere både ved en forhandler i nordjyland, og der var mere vand inde i bådene end udenfor. ikke fedt at købe den og alle instalationer har fået vand i en længere periode og dør efter nogen tid. [ det var både til ca 100,000 kr der blev set på ] jeg har ingen bekymringer ved at købe en brugt båd privat, man skal blot se sig for. [ man får hvad man betaler for ]

• #6   7. jun 2007 Jeg synes ikke at baylineren er et dårligt køb, selv om drivlinen måske ikke er den bedste der findes, man får da en del båd for pengene også selvom den ikke er den mest moderne, men jeg har jo heller ikke set den. 80,000 kr er mange penge synes jeg men der er jo også langt til ca 300,000 som en anden ny tilsvarende båd ville koste, og man skal jo starte et sted. [ det var regnvand som var i bådene i mit tidligere indlæg ] Købeloven gælder selfølgelig for forhandlere men også for private [ har selv været ved at blive slæbt i retten da jeg solgte min tidligere båd. Da jeg solgte båden havde den en revne i hækken som den også havde da jeg købte den, efter ca 2 måneder ringede køber til mig og fortalte at nu var revnen blevet større og skulle undersøges nærmere. Det viste sig at der var råd i træpladen inde i hækken, og det skulde jeg så betale, for det var en skjult fejl , det mente jeg jo ikke da båden var handlet privat imellem og den var købt som beset og afprøvet. MEN vi havde begge underskrevet en salgskontragt hentet på nettet, som vi udfyldte og der stod inde i kontragten, købt som beset men at den var rets bindende. I samråd med min advokat endte det med at jeg købte båden tilbage, da der var 50/50 for hvem der ville vinde en evt sag som kunde tage ca 1 år for en afgørelse, og det gad jeg ikke spilde mine krafter på. Så pas på hvad i skriver under på som privat sælger, da man nemt kan stille samme garenti som en forhandler.

• Per T
    Per T Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 9
    #7   8. jun 2007 OK takker for den store interesse, som jeg læser jeres svar, så er det primært baylinere fra 80'erne som var de "farlige" og hvis jeg vil have en motor uden de store startproblemer og værkstedsregninger, så skal jeg vælge Volvo eller Mercury.
    Jeg kan ret godt lide designet på bayliner, de er frække, men det hjælper jo ikke hvis pungen skal op hele ugen.
    Tror måske jeg vil kigge efter noget fra starten/medio halvfemserne med volvo-motor

Kommentér på:
Bayliner

Annonce