3.154 visninger
|
Oprettet:
Bayliner {{forumTopicSubject}}
Kan forstå at bayliner har lidt af et dårligt ry herinde, er der nogle glade ejere nuværende eller tidligere som kan fortælle godt eller skidt
Evt. vurdere om dette køb er ok
Blå avis
http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=50117516
Er nybegynder i bådhandel, men har sejlet en del
apr 2005
Følger: 31 Følgere: 31 Både: 2 Emner: 19 Svar: 134
Der findes flere hjemmeside om Bayliner.
Også en dansk hjemmeside.
Vi har selv lige haft en Bayliner/Maxum træf i Middelfart i weekend hvor vi var 20 både og 90 personer.
se evt. billeder på dette link: http://www.baylinerfan.dk/photogallery.php?album_id=11
mvh.
Steen
okt 2006
Følger: 4 Følgere: 3 Både: 3 Emner: 21 Svar: 38
Jeg havde selv en Bayliner for mange år siden - tror faktisk også det var en årgang 1990. Det var dog en mindre model end den du har kig på. Det kan godt være at nogle af de "gamle" 80ér modeller har et "plettet ry", men generelt synes jeg at Bayliner laver nogle rigtig fornuftige både, til en fornuftig pris. Jeg var rigtig glad for min, og havde den i 3-4 år.
Jeg ville ikke være bange for at købe en Bayliner, hvis det er det du går og ønsker dig. Selvfølgelig skal du prøve at sejle en tur i den først, og hvis du ikke selv er den store motor/båd ekspert, så tag en ven med til at hjælpe dig med at se på de ting som evt. kunne gå hen at være dyre at få lavet (i så fald der er nogle af disse)
Kig evt. her på sitet - der er p.t. 4 sider med Baylinere, og en del er fra omkring 90érne.
Som sagt vile jeg slet ikke være bange for at købe en Bayliner.
Mvh. Christian (tidligere Bayliner ejer)
apr 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Både: 1 Emner: 43 Svar: 292
maj 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 15 Svar: 317
maj 2007
Følger: 15 Følgere: 14 Både: 2 Emner: 27 Svar: 1.074
maj 2007
Følger: 15 Følgere: 14 Både: 2 Emner: 27 Svar: 1.074
mar 2007
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 9
Jeg kan ret godt lide designet på bayliner, de er frække, men det hjælper jo ikke hvis pungen skal op hele ugen.
Tror måske jeg vil kigge efter noget fra starten/medio halvfemserne med volvo-motor
Bayliner