{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.890 visninger | Oprettet:

Vandscooter sejlads lovligt? {{forumTopicSubject}}

Der er lidt i tvivl om de kræver noget bevis at sejle med de steder de må sejle. Men Sten fra jet-trade siger jo at man må sejle med dem overalt blot man har speedbådskørekort og ellers sejler efter de regler der gælder for dem.
Men selv blev jeg stoppet af politiet i 2004 og fik en bøde på 1500kr, fordi politiet mente jeg ikke må sejle på den. Jeg betalte ikke bøden, og jeg skulle så i retten, men den har jeg fået udsat 3 gange nu fordi der stadig kører en sag fra netop den gang som stadig ligge i anke. Så politiet er åbenbart selv i tvivl, siden min sag feks bliver ved med at kunne blive udsat.
Det nye de siger er så at man godt må sejle i de internationale sejlrender, det er der vidst nok også en prøve retsag igang omkring.
Men en ting er helt sikker, det er så gennemfedt at sejle på her jet maskiner, at det er helt komplet ubegribeligt at det skulle være helt forbudt.
Jeg vil aldrig fortryde at jeg har prøvet at stifte bekendskab med disse fartøjer, de er ganske simpelt for fede at sejle på, og vi lever jo kun en gang så hvis noget er værd at prøve, så skal det prøves sådan har jeg det bare.


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Vandscooter sejlads lovligt?
  • #1   13. jun 2007 Ved ikke om jeg er helt gal på den. Men mener jeg har læst et sted at man må sejle i sejlrenderne, fordi dette er internationalt vand, og det kan danmark ikke lave regler for?
    .


  • #2   13. jun 2007 Jeg er næsten med 100% sikker på at man ikke må sejle i Århus bugt...!

    I er sgu da også pisse irreterende når i kommer blæsende inde ved kysten.. eller tæt derved... Eller på kryds og tværs mellem andre både...

    smiley


  • #3   13. jun 2007 det er da meget skæg og se på, når de laver deres tricks på vores hækbølger, men det skal selvfølgelig forgå fornuftigt.

  • #4   13. jun 2007 Jeg synes i skal ha lov til at sejle med jeres vandscootere... det ser også mega fedt ud...

    Men gør det dog ude på åben vand, istedet for at tæske langs kysten..:

    OG når i er derude tag så lige de drenge med der har lånt fars bayliner...

    Jeg kan bliver hjernedød sur over dem der ligger og fræser derinde, næsten ligeså sur som sejlbåde der går for sejl i havn


Kommentér på:
Vandscooter sejlads lovligt?

Annonce