{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.762 visninger | Oprettet:

Polering af falmet jolle. {{forumTopicSubject}}

Er ret ny i det med glasfiber. Så i må bære lidt over med mig. smiley
Er lidt på udkig efter en cresent jolle da den passer fint til mine behov. Har fundet en i Sverige til rimelige penge. Er en af dem med orange ræling og lille bak. Men det orange er helt falmet. Er det noget man kan få til at stå fint orange igen? Eller skal den males eller hvordan?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hæng hylder op 930 kr.
  • Rengøring 700 kr.
  • easy bed assembly 480 kr.
  • Rengøring af 55 m2 lejlighed. 500 kr.
  • Hjælp til at flytte rullegardiner + dør 850 kr.
  • samling af højskab 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Polering af falmet jolle.
  • Jørgen S
    Jørgen S Tilmeldt:
    jun 2014

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 29
    #1   8. nov 2015 Polermiddel med let slibemasse i, vil jeg tro kan gøre det smiley

• #2   8. nov 2015 Har selv brugt poler creme og en poler svamp til exentersliber (overfladen var meget udpint)
    Til sidst fik det flyende voks , hvor vidt om det er rigtigt eller forkert ved jeg ikke smiley ... men det blev super fint og det er stadig fint ...

profilbillede
  • #3   8. nov 2015 Så man polerer bare på samme måde som en bil? Bare med andre slags produkter?

• #5   8. nov 2015 Ja så er maling vist vejen frem. Kan man bruge alm autolak? Eller skal det være noget særlig maling til både?

• #7   9. nov 2015 Se den her video...det virker alså fint..

http://youtu.be/ryPREtBT214

• #8   12. nov 2015 Det kan jeg også klare for dig.
    Priser fra 80kr pr. Fod smiley

Send mig en SMS eller skriv herinde.
    Min mail er desværre ikke oppe og køre endnu.

Mvh Steffen / Unipol

• #9   14. nov 2015 Henrip.P
    hvis du ser nærmere når der zoomes på det slebne område er der en hvid streg på kanten EFTER det er tørret af ???? her ser det da ud som om der er slebet igennem og jo flere gange du sliber på en gelcoat jo tyndere bliver den så derfor syntes jeg ikke at er denne løsning er nogen god ide.
    Jeg tror jeg vil bruge det samme som jeg bruger når min hvis bund af båden får svag gul farve !!!!
    En tynd opløsning af saltsyre og vand bruges til afvaskning og derefter poleres båden jeg har gjort dette en gang hvert forår de sidste 5 år og det har fungeret helt fint

• #10   14. nov 2015 Hasse N.

Enig det skal ikke bruges for mange gange men har man en båd der er meget ridset/mat eller som min gamle bayliner arriva hvor der hade været mange klistermærke på..det var ikke til at polere af prøvede alt...dog ikke saltsyre/vand (det må prøves næste gang) men det var alså et super resultat jeg fik ud af det der mirka...men man skal være forsigtig....har lige haft et lille problem med blade der var blæs ned i båden de der lille helikopter blade de hade bare ligget i båden i en dag....ville skylle dem af men nej prøvede ALT klorin/acetone/polering med alt men de ville bare ikke af skjolderne hvor bladet hade været...så sage konen prøv noget af mit (cillit bang) og fanme om ikke jeg bare kunne skylle det af....så jeg måtte gi en middag i byen. smiley

• #11   16. nov 2015 Hej Henik P
    HÆ HÆ ja man skal sgu ikke kimse af de gamle husmoder triks ha ha ha
    Min båd står i en carport og der blæser også en masse blade ind fra et stort kirsebær teæ men dem er der åbenbart ikke syre i men da den ståd uden for dryssede der modne kirsebær ned og de va svære at polere af hvis ikke man var hurtig men her brugte jeg en klud med den samme opløsning af saltsyre og vand men jeg vil da HELT klart prøve næste gang med Cillit Bang sa det jo er meget nemmere fordi man kan komme det på en klud direkte fra flasken og jeg vil da også prøve det til det gule der er kommet under vandlinjen og se om det kan tage det og Cillit Bang er jo også tit på tilbud i Netto som spotvare
    Det er dejligt at vi kan fodre hinanden med tips og triks herinde
    MVH Hasse

Kommentér på:
Polering af falmet jolle.

Annonce