{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.788 visninger | Oprettet:

Vest til vandscooter? {{forumTopicSubject}}

Jeg skal bruge en vest når jeg sejler på min vandscooter. Har kig på en Matrix Pullover vest fra Jet-Trade (link fjernet) med flg. info:

Vest :

Matrix Pullover vest

Pris Kun: 760,-Dkr.

The one and only
Matrix pullover vest har motorcross-inspireret design med udskæringer som giver mere bevægelighed.
Vesten er testet med 160 km i timen. Den har 2 stk. bælter som støtter, og hurtig åben/lukke funktion.(Quick-lock spænder). Neupren skulder konstruktion for maxium komfort. D-ring til fastgørelse af nøgle (lanyard). Kræver du meget af din vest så er denne lige noget for dig.

Fedt design, perfekt pasform og frem for alt en sikker vest. (CE-godkendt).

Farve : Sort + Blå Str. : S-XL

Unisex

Er den noget værd? Udover denne, så skal jeg vel have et par handsker og sko, er der ellers andet?


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Vest til vandscooter?
  • #1   24. jun 2007 prøv og find det på ebay


  • #2   24. jun 2007 Rene, nu spurgte jeg ikke hvor man kunne købe den, men om den er noget værd og om jeg skal bruge andet?!

  • #3   25. jun 2007 den er fin nok men du kan nemt bruge en normal vest og du skal kun ha handsker og sko hvis du fryser meget jeg bruger kun vest når jeg sejler men skal ha en ny våddragt når det bliver koldere og hvis du vil sejle om vinteren så skal du ha en tyk våddragt ca 7mm (alt efter hvor meget du fryser) og handsker og sko

  • #4   25. jun 2007 jeg vil absolut anbefale dig at købe et par gode skridsikre sko (jeg sejler kun på bølger og der er det umuligt at stå fast på bare fødder) og der ud over et par tynde handsker, det er vigtigt at du kan bevæge fingrene nemt i dem for ellers får man nærmest krampe i fingerne af gashåndtaget efter et par timer smiley Der ud over tror jeg at et par "crossbriller" vil være at fortrække dette har jeg dog ikke selv prøvet endnu, da jeg altid glemmer det

Kommentér på:
Vest til vandscooter?

Annonce