{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.946 visninger | Oprettet:

René H
René H
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Solfilm i vinduer / vindspejl {{forumTopicSubject}}

Hej alle i glade bådejere, jeg har nu en rum tid monteret solfilm på biler, og er ved at prøve kræfter på både.
Men for at få noget "rutine" - altså lidt know-how om hvor meget tid jeg kommer til at bruge, hvilke ting jeg skal være særligt opmærksom på, og selvfølgelig for at få lidt erfaring med hvordan vinduerne kan være monteret i en båd, kræver det at jeg finder nogle som er interesseret i at lade mig prøve at montere på deres båd. Det vil være relativt billigt, da det jo i første omgang skal ses som værende et "forsøg" - ikke dermed sagt at der bliver gået på kompromis med kvaliteten, for det er bestemt ikke tilfældet.

Det jeg er ude efter er nogle "nyere" både, gerne blandet af størrelse, da jeg så skal kunne bruge billederne af dem i en flyer, når jeg senere skal til at reklamere for dette nye tiltag. Derfor forbeholder jeg mig retten til at kunne bruge nogle billeder af båden, samt retten til at "vælge og vrage" mellem de henvendelser jeg (forhåbentlig) får smiley ...

Det eneste det kræver er at rudepartiet er af GLAS! Og at båden er på land mens filmen monteres, medmindre det er en større båd hvor jeg kan lukke døren og stå i læ for vinden indendørs mens jeg monterer filmen.

Jeg håber ikke at nogen bliver stødt af min indlæg da dette ikke skal opfattes som en salgsannonce, snarere som en mulighed for jer til at beskytte jer mod solen, eller til at give båden et "pift" rent udseendemæssigt.

Lyder det spændende for dig, så kig forbi min profil, der har jeg en hjemmeside angivet hvor der kan ses en båd jeg har prøvemonteret på, så kan i se hvilket arbejde jeg udfører.

Tak for din tid.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte rem på klippebord på Stiga Tornado 2098 H SDST 98 Hydro 1.000 kr.
  • Afhentning og bortkørsel af mindre jordbunke 3.000 kr.
  • Nedtagning af radiatorer 1.000 kr.
  • Ophængning lampe 900 kr.
  • Hænge lampe op (2 i 1) (se foto) + hænge 2 billeder op + hylde + 2 spejle 700 kr.
  • No hot water from the tap. 1.999 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Solfilm i vinduer / vindspejl
  • #1   16. jul 2007 teger jeg fejl hvis jeg mener at de er fåtallet er både hvor ruderne er lavet af glas?
    de fleste er da af lexan eller støbt akryl, i speedbåde i hvert fald

• #2   16. jul 2007 hej M
    Jeg vil da gerne lægge båd til, hvis du er interesseret så gi en besked

• #3   16. jul 2007 det kunne da også godt laves på min båd har selv prøvet med fiasko min båd ligger i køge

• #4   17. jul 2007 Det billede på din hjemmeside er sku meget cool.

Hvad man lige kan se på den afstand som billede er taget er det sku et godt job du har lavet.

• #5   17. jul 2007 Min båd står gerne til rådighed, men ruderne er bestemt ikke af glas! Om det er polycarbonat eller lexan aner jeg ikke! Men du er velkommen til at forsøge om det holder på andet end glas! Min båd står altid på trailer, så vi kan sagten få den i læ et eller andet sted! evt. kan monteringen foregå i min garage! MVH Frank 40 80 33 27

• #6   17. jul 2007 Man lærer noget nyt hver dag! Vidste godt at de havde nogle af de samme egenskaber, men ikke at det var 100% det samme! ....han er stadig velkommen til at bruge min båd som prøveklud! MVH Frank

• René H
    René H Tilmeldt:
    jul 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #7   17. jul 2007 Hej alle,

Tak for de mange positive henvendelser.

Selvfølgelig dumt af mig ikke at skrive hvor jeg holder til. smiley Jeg kommer fra Næstved som ligger på sydsjælland. Jeg er jo selvf. mest interesseret i de både som holder til på sjælland og øer, men er det en "større båd" kan jeg nok godt lokkes over broen.

Mht. materialet som ruderne er lavet af, er jeg vist også lige blevet klogere, jeg troede bestemt at de var lavet af glas, og umiddelbart ville jeg da mene at de ruder som jeg har lavet på den båd i mit galleri også er med ruder af glas, men hvis det er polycarbonat eller støbt akryl de er lavet af, kan det jo så tilsyneladende godt lade sig gøre. Plexiglas er dog ikke en mulighed at montere på (ved ikke om det er det samme som noget af det andet der har været spurgt på)

Jeg vil lægge besked til de som har skrevet i tråden, dette var blot hvis der var "nyankomne" så jeg ikke skal svare på det samme igen... smiley

Christian-> Tak for sin ros, det var en montering som jeg lavede for sjov for at se om jeg overhovedet havde evnerne til det, og da den stod færdig tænkte jeg bare at jeg simpelthen MÅTTE lave mere af det... smiley Så nu skal jeg lige finde ud af om der er basis for det, eller om det bare var et "one-time-lucky-shot"... smiley

• #8   17. jul 2007 Hej Rene.

Prøv at se denne her:

http://www.baadgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=1434

Han har også fået det i.

Mine ruder er da så vidt jeg ved af glas.

Iøvrigt fee hjemmeside du har....

Kommer selv fra omkring Sorø så når du får en båd ind som jeg må se hvor du monterer film på må du sige til;-)

Christian

• #9   17. jul 2007 Hej Christian!
    Tror ikke at dine ruder er af glas. Det ville være lidt farligt hvis en tung bølge slog ind over og så dine ruder splintrer! Umiddelbart så tror jeg alle ruder i 99,9% af alle både er lavet i polycarbonat eller tilsvarende materiale. Men det kan jo være at jeg tager fejl?? MVH Frank

• #10   17. jul 2007 du skal være velkommen til at prøve på vores båd. Den ligger på lang lige nu og den næste måneds tid endnu. er ikke sikker på materialet som ruderne er lavet af

• Kim S
    Kim S Tilmeldt:
    aug 2005

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 16
    #11   17. jul 2007 Jeg er medejer af ovenstående båd og jeg er 99,9 % sikker på at ruderne er af glas.
    Vi havde ruderne ud af rammen og de er alt for tunge til at være af et plast materiale.

Jeg vil tro at de er lavet af hærdet glas, så de splintrer i små stumper ligesom bilruder.

Kommentér på:
Solfilm i vinduer / vindspejl

Annonce