{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Gennemsyn af elladcykel 1.070 kr.
  • Hækklipning 2.000 kr.
  • udskiftning af lås 1.580 kr.
  • Montering af fodlister 540 kr.
  • Montering af front på opvaskemaskinge 1.000 kr.
  • 2 sorte konsol borde samles 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Aquatron 2165
  • #1   17. jul 2007 Så prisen er jo så for dyr eller?

• #2   17. jul 2007 Hvor ved du det med prisen fra????

er det god kvalitet de er lavet af????

• #3   17. jul 2007 Jamen hvordan er kvaliteten???

Du skriver jo selv at du var bange for at den ikke var god nok...

• #4   17. jul 2007 jeg kan kun sige kvaliteten på en aquatron er i lige så god top som alle andre da jeg selv har haft en og haft en del både mere,så det med kvalitet er sku sikkert ikke bedre eller dårligere end på andre både,jeg må kun sige båden er en flot båd,tag da ud og snak med manden prøv båden og tag en med der ved lidt om det,så får du sikkert din drømmebåd,som alle andre også mener deres båd er

• #5   17. jul 2007 Ja men jeg vil jo ikke købe en båd som er af dårlig kvali i glasfiber osv... (Hvis du forstår.)

• #6   18. jul 2007 Nu du spørger om glasfiberkvalitet så kender jeg en som har en aquatron 23 et eller andet årg. 98-99 som pludselig tog en del vand ind, da han fik båden op viste det sig at den var revnet/mør i de finner(husker ikke navnet) der går langs bunden så han måtte have toppen af båden og forstærket invendigt. Om det så var pga. den 7,4L 330hk der sad i, og dermed det hårde liv der var skyld i det kan jeg ikke svare på men jeg har fået et lidt andet syn på båden her i byen, som ellers er en meget fed båd.

Kommentér på:
Aquatron 2165

Annonce