{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.690 visninger | Oprettet:

Allan B
Allan B
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

Sunseeker 20 mustang {{forumTopicSubject}}

Hej,

Overvejer at anskaffe mig en båd til den kommende sommer. Ville lige høre om der er nogen der har erfaringer med en sunseeker 20 mustang???

Har også kigget på en Searay 200

Er der noget specielt man skal være på vagt overfor?

Håber at kunne få lov at drage nytte af jeres erfaringer...

På forhånd tak!

Allan

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Gennemsyn af elladcykel 1.070 kr.
  • Hækklipning 2.000 kr.
  • udskiftning af lås 1.580 kr.
  • Montering af fodlister 540 kr.
  • Montering af front på opvaskemaskinge 1.000 kr.
  • 2 sorte konsol borde samles 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sunseeker 20 mustang
  • Allan B
    Allan B Tilmeldt:
    apr 2005

#1   24. apr 2005 Tak for dine input...

regner også med at tage en der har forstand på motorer med når båden skal tjekkes...

Er der særlige ting ved indenbords motorer der typisk har for vane at blive defekt???

• #2   25. apr 2005 jeg ved ikke om det er med sovepladser disse både du kigger på, men hvis det er så prøv lige at ligge dig i en køje da amerikanske båd spec. sea ray er meget korte jeg er ca. 1,94m høj og jeg kan kun ligge i bayliner`ernes køjer i disse "små" både. En anden ting er hvis du tager en person med ud der har forstand på motorer, så lad være med at sige til nogen at han har forstand på det.
    For hvis nu uheldet skulle være der at motoren brækker sig efter at du har købt den så hænger du selv på den da DIN "mekaniker" selv har sagt god for den.

• #3   25. apr 2005 P.S. Held og lykke her fra

• Allan B
    Allan B Tilmeldt:
    apr 2005

#4   25. apr 2005 Tusind tak for de konstruktive input...

Rart med noget professionelt sparring

• #5   25. apr 2005 Er i det store hele enig med Spi D men vil dog påpege at en 17 - 23 fods båd med indenbordsmotor efter min mening absolut er flotteste og mest praktiske i bagenden med indenbordsmotor. Se f.eks. min MAXUM 2300 her på portalen, den har en MEGET magelig agtersofa og samtidig en stor fuldbredte 2 trins afslutning med plads til afslapning, badning, vandsport m.m..

• #6   26. apr 2005 Jeg ville klart tage searayen.. det er en rigtig god båd..
    det er de to der ligger i rungstedhavn/ tandrup ikk?
    har haft lidt kig på dem, og mustangen ser heller ikke lige så velholdt ud som searayen..
    men, sunseeker laver også nogle helt fantastiske både.

Joachim..

• #7   26. apr 2005 Jeg var også på besøg hos Tandrup for at se på deres Sea Ray 190'er sidste år. Det var en flot båd men som Søren N også siger, så er der ikke soveplads til en voksen dansker under læ i de "små" Sea Ray's

• #8   26. apr 2005 Mit råd er at du køber en brugt båd hos en forhandler eller privat, som koster 90% af hvad du har råd til og så reserverer de resterende 10% til reparation / forbedring / vedligeholdelse - eller hvad man nu vil kalde det.

• #9   26. apr 2005 jeg har lige en rettelse til Spi D købe loven gælder også for privat salg, men det er svære at få en privat mand til at betale for evt. skader. Da jeg købte Baylineren (gennem den blå avis) brækkede motorer sig, ved den første tur jeg havde efter jeg havde fået den hjem. Jeg kontaktede ham der havde solgt mig båden, men han ville ikke betale og så måtte jeg kontakte en advokat. Det tog mig godt nok et år, før end sagen kom for retten, men det lykkes mig at få med hold og han kom til at betale alle sagsomkostninger og udgifter alt i alt lidt over 120000kr. (He He så kunne han lærer det). Men der fik jeg at vide i retten at hvis jeg havde haft en "fagmand" med ude og godkende båden havde jeg ikke fået medhold.

• #10   26. apr 2005 Jo, det er efter købeloven den blev jo ændret for knap to år siden. Du kan hellere ikke sælge noget som beset mere den går ikke. Den eneste måde hvor på du kan skrive dig ud af det er ved at skrive sælges uden garanti eller reklamationsret

• #11   26. apr 2005 For at understøtte Spi D's erklæring om "købelovens" ugennemsigtighed kan jeg supplere ved at fortælle at jeg igennem mine mange år med salg af EDB systemer til advokater jævnligt møder kunder (advokater) som tror at de har 24 mdr. garanti på det de køber selv om det er business to business salg.

• #12   26. apr 2005 Ok, jeg ved ikke noget om business to business, men privat til privat er jeg sikker på

• #13   26. apr 2005 Helt enig i at det er op en selv at sikker sig. Men alt dette er jo kun vejledene, der er "huller" i købe loven som gøre sig gældende ved alle handler, men det er IKKE til at blive klog på. Så selvfølgelig er det vigtigt at få alle aftaler på papir

• #14   27. apr 2005 Som afsluttende bidrag til denne "om sig gribende" diskussion vil jeg sige at vi jo alle også skal huske at se frem i tiden - se fremt til den dag hvor vi selv skal sælge vores båd, bil eller lignende - hvor fedt er det så hvis man skal "garanterer" "fejlfrihed" i 24 mdr. på en bil/båd fra f.eks. 1989 ? ?

• Allan B
    Allan B Tilmeldt:
    apr 2005

#15   1. maj 2005 Tak for de mange bidrag!!! - nu er der da lidt at arbejde videre med!!!

Tak til alle...

Kommentér på:
Sunseeker 20 mustang

Annonce