{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.246 visninger | Oprettet:

Udenlands tur til sommer - hvorhen? {{forumTopicSubject}}

Hej Allesammen og Godt Nytår.
I sommers havde jeg for første gang min egen båd med til udlandet (Kroatien) og sikke en ferie, helt fantastik vand og vejr - det bød dog også på en del udfordringer.
Specielt overraskende var det at vi ikke kunne få lov at ligge til i fremmede havne (Vi havde dog heldigvis en fast plads i 14 dage/ ca. 300,- pr døgn), men vil gerne prøve at sejle lidt mere rundt og fra havn til havn, og så ende tilbage ved udgangspunkt (og bil/ trailer).
Nu vil jeg gerne have båden med igen til den kommende sommer, er der nogen der kan anbefale nogle fede steder - bør nok nævne at jeg ikke er fisker, men elsker klart varmt vand og flot natur. Mine overvejelser har været lidt på Gardasøen, Frankrig, Portugal - Amalfikysten ville være vildt fedt, men enormt langt derned og hjem.
Er der nogen som har været afsted og kan anbefale noget ?


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Udenlands tur til sommer - hvorhen?
  • #1   5. jan 2016 Hej Morten
    Jeg havde min båd med til Gardasøen sidste sommer, og det kan jeg godt anbefale.
    Men du kan læse om min tur her på Baadgalleriet
    mvh Svend


  • #2   5. jan 2016 Hej Svend
    Spændende tur, galdesten er et af de steder vi snakkede om, syntes dog at den er forholdsvis lille til evt 14 dage. Vi oplevede også at gæsteplsdser er temmeligt kostbare, omkring 40 euro pr nat og op, men det er desværre nok prislejet dernede. Til gengæld sejlede vi omkring 100 timer på 14 dage smiley
    Ved Lidoen som vi sejlede over til en dag, var vi ikke ret velkomne, men det var sjovt at sejle rundt i Venedig i egen båd.


Kommentér på:
Udenlands tur til sommer - hvorhen?

Annonce