{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
57 visninger | Oprettet:

Bay liner {{forumTopicSubject}}

Hej jeg går lidt med en drøm om at købe en Bay liner hvad skal man tænke på har aldrig haft båd før men hvad er der i det?
Slag på tasten tror i jeg er for retarderet til det eller skal jeg bare gøre det??? Det er nok kun en drøm tør nok ikke tja jeg ved ikke???

Kenneth

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hovedrengøring 1.300 kr.
  • Min store grund har et pænt stort stykke midt på græsplænen som ser sjusket ud efter vinteren det kan køres ned med græsslåmaskine eller med buskrydder som jeg selv har - begge slags . Desuden har jeg lavet bunker af blade og grene foran huset som jeg regnede med blev fjernet i går 2.800 kr.
  • Reparation af TV 700 kr.
  • Samle et nyindkøbt EL hæve/sænkebord 600 kr.
  • slibning af kniv på elektrisk plæneklipper 750 kr.
  • Montere stikudtag på åben installationsledning under håndvask 620 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bay liner
  • #1   i dag kl. 13:17 Ok det kom sgu lidt bag på mig chefen har lige fortalt mig at det er et max go og mit hoved ikke fejler noget i forhold til at tage et speedbådskørekort det kunne være lidt for vildt det er min største drøm der kunne gå i opfyldelse hvad gør jeg nu? Og hvor skal jeg kigge efter en Bay Liner?

Kenneth

• #2   i dag kl. 13:34 Men how hard can it be?

Jeg skal vel have et speedbådskørekort og et radio kursus og så er den ikke længere eller??? Skal man have førstehjælps kursus???

Så kunne jeg sove i den om sommeren vildt nok

K.H.C

• #3   i dag kl. 14:05 Hvilken speedbåd skal jeg gå efter hvis der skal være en seng i den i stævnen så man kan sove på den og brugt eller ny hvis den max. Skal koste 200.000,-???

Kenneth

• #4   i dag kl. 14:44 Det skal bare være en lille speedbåd men med køje i stævnen så man kan sove i den???

Kenneth

• #5   i dag kl. 15:01 Hmmm øv det forbliver nok en drøm for tror ikke jeg har råd til plads og vedligeholdelse og sådan noget øv

Kenneth

• #6   i dag kl. 15:03 Nå nej sorry jeg havde misforstået noget med forhold til priser tror jeg har råd

Men hvad gør jeg nu?

Kenneth

• #7   i dag kl. 15:06 Skal man have forsikring?

Kenneth

• #8   i dag kl. 17:31 Glem jeg spurgte det bliver for bøvlet for mig der er jo flere ting i det end man skulle tro

Ærgerligt det kunne ellers have været fedt

Kenneth

• #9   2 timer siden Har jeg gjort noget forkert siden der ikke er nogle der svarer i må undskylde alle beskederne???

Kenneth

Kommentér på:
Bay liner

Annonce