{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.659 visninger | Oprettet:

indregistrering af trailer? {{forumTopicSubject}}

Hejsa, jeg overvejer at købe mig en båd, men den trailer til båden jeg kikker på er tysk registreret.
så jeg vil lige høre hvad der skal til for at få den dansk indregistret og på plader Evt ca pris? og er det lige som biler med afgift og sådan? det er bare en lille trailer til en båd på godt 4 m

Håber på hurtig hjælp da jeg har til i morgen om at bestemme mig om jeg vil ha den

Mvh Erik N


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  indregistrering af trailer?
  • #1   14. maj 2005 det kostede mig små 1500 at få min trailer på danske plader, den var også tysk. og så skulle den enda ha lidt nye stumper, så det er ikke dyrt at gøre

  • #2   14. maj 2005 ok, ved i så noget om hvad det koster at ha plader på om året i forsikring og div? det er en båd til ca 20.000 så det er ik så slemt, dog er jeg kun 21 men ved ik om det har så meget at sige når det er båd.
    Ved godt det ville være bedst jeg ringet til mit forsikrings selvskab og sådan men jeg skal vide det inden mandag og der skal jeg ha svarret på båden


  • #3   15. maj 2005 jeg har bare en ansvars forsikring på min båd.små 600 om året, vægtafgift på trailer. 1300kg,´ 230 kr om året mener jeg, så det er små penge, jeg sku gi lidt over 8000 for en kasko på min så det droppede jeg, man må bare passe lidt bedre på den så

Kommentér på:
indregistrering af trailer?

Annonce