{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Valg af hydraulisk styring til påhængsmotore
  • #1   10. feb 2016 Google 'Baystar' eller 'Seastar' - de laver nogle ganske fornuftige systemer (der netop er godkendt op til 90 HK) til en overkommelig pris.

  • #2   10. feb 2016 Mavi mare skulle også lave nogle styringer som giver en del value for money. Jeg skal selv snart montere den lille model på vores.

  • #3   10. feb 2016 kig evt noget brugt styring det er ofte at finde til fornuftige priser,

  • #4   11. feb 2016 Jeg har endnu til gode, at se et brugt hydraulisk styring, der kunne bruges til noget, de har alle været noget gammel skrammel, hvor man alligevel skulle til at købe både det ene og andet til, for at få det til at virke, og så bliver det hurtigt en dyr fornøjelse..
    Mavi Mare, er som en anden også skriver, et godt bud, det er toppen af poppen rent kvalitets og brugs-mæssigt , og så er priserne lave, for deres komplette sæt, der som regel, passer perfekt til de mindre motor og speedbåde, under 30 fod, og så er det en kæmpe fordel, at selve cylinderen ikke flytter sig, det er kun stemplet der kører ud og ind, så man slipper for, at kablerne kører frem og tilbage i motorbrønden...

    Jeg har haft prøvet de fleste kendte fabrikater, på de mange både jeg har ejet, og jeg er har været mest tilfreds med Mavi Mare, fordi kvaliteten er i top, og cylinderen ikke bevæger sig.


  • #5   11. feb 2016 brumme jeg har nu tidligere været heldig at finde et sæt der var fejlkøb for langt under en tredjedel af nyprisen, det var jeg glad for husker ikke mærket men syntes da jævnligt man har set hydraliske styringer til salg, smiley

  • #6   11. feb 2016 Hej Jesper K.
    Jeg har kigget rigtigt mange gange efter et brugt system, til venner og bekendte, som ikke ville bruge for mange penge på at udskifte deres Bowdenstyring med et hydraulisk, og jeg har ikke været så heldig med min søgning som dig, dem jeg har set til salg, har alle være ukomplette systemer, feks. blot en gammel pumpe med en bedaget cylinder til alt for mange penge, hvor man har skullet ud og købe slanger osv. og så bliver det hurtigt dyrt, og med tanke på, at man kan få et nyt system som Mavi Mare, komplet med slanger og olie m.m der passer til en motor på op til 150 hp, for under 4500,- og det med 2 års reklamationsret, så kan det ikke svare sig, at købe et brugt..

    Jeg har søgt på Ebay, DBA, GOG, samt herinde, men det er måske de forkerte steder ?


  • #8   11. feb 2016 http://navisco.dk/produkter/109-outboard-komplet-system/13-mavimare-gf150rt/

    Kr 4195,- for et komplet sæt.....


    profilbillede
  • #9   11. feb 2016 Brumme -- Lige nettop denne vejledning jeg søgte.
    jeg har også søgt efter brugt, men oplever også at besparelsen er 20% når først det er opdateret med slanger og diverse.

    er godt faldet over det viste sæt, men var faktisk i tvivl, om det var okay.

    Jeg prøver det af, så skal i høre hvis det er helt umuligt.

    tak for en god dialog.


  • #10   11. feb 2016 Jeg har lige solgt mit gamle i går det var bare tilsalg 1 time så var det solgt...var 100 % iorden....jeg har købt et nyt baystar 3995kr til 150 hk som jeg fik monteret
    I går også syntes det er 100% iorden...grunden til at jeg ikke kunne bruge det gamle var at det ikke kunne bruges til autopilot og to ratpumper så måtte ud og finde et nyt...har også haft mange modeller..nogle er Mercedes andre lidt mere Skoda men når alt kommer til alt virker de nye modeller skide godt.


  • #11   11. feb 2016 Det du linker til Brumme er også et super fint sæt har haft et af dem virker 100 % jeg kunne bare ikke få plads ti det på min motor/båd som jeg har nu så derfor valgte jeg baystar da de er lille og kompakte....det skal man lige huske det med pladsen der er ikke for meget at gøre med og så kan det jo hurtigt blive noget lort smiley


  • #12   11. feb 2016 jeg har primært kigget / ringet til forhandlere rundt omkring i Danmark, men ja altså hvis et nyt sæt kan fås til de priser, mente bare de var noget dyre, men ja så er det vel bare at købe noget man ved er iorden og virker 100%

  • #14   12. feb 2016 Problemet med Baystar er, at cylinderen kører frem og tilbage, og dermed også slangerne, hvis man kan slå sig til tåls med det, kan man få et Mavi Mare til kr 3700,- for et komplet sæt.
    http://navisco.dk/produkter/109-outboard-komplet-system/301-mavimare-gf90bt/
    Men jeg syntes at de sidste få hundrede er givet godt ud, for et sæt, hvor cylinderen står stille, og kun stempel-armen bevæger sig, så man slipper for, at have slanger til at kører frem og tilbage i motorbrønden...
    Mavi Mare er kvalitets mæssigt i toppen, og priserne fejler ikke noget..


  • #15   13. feb 2016 Delvis enig....men jeg kunne ikke bruge den model på min motor der var ikke plads... Syntes ikke det er så meget slangerne bevæger sig bare man har nok
    I motor brønden bliver det aldrig et problem..og alle de andre kabler kører også
    Lidt Frem og tilbage så de følges jo ad....men ja det er nok en smagsag. smiley


  • #16   14. feb 2016 Der skal selvfølgelig være plads til det valgte system, jeg siger blot, at passer systemet til båden, så er det et stor plus, at hydraulik-slangerne ikke bevæger sig overhovedet, men det er blot min private mening, hvad folk vælger af system, bestemmer de naturligvis selv smiley . . . .

Kommentér på:
Valg af hydraulisk styring til påhængsmotore

Annonce