{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.256 visninger | Oprettet:

Motorbåd {{forumTopicSubject}}

Hej jeg hår med en drøm I'm ar købe en motorbåd hover der gerne må være en 3-4 sovepladser ombord.
Mot budget ligger nok på en 70-100000
er det overhovedet muligt at få en rimelig båd til de penge?
Håber på en i glasfiber da den nok er en del nemmere at vedligehold end en i træ.
Og så et ekstra spørgsmål.
Må jeg egentlig godt sejle i en motorbåd når jeg ingen skibs certifikat har?

Mvh Allan

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Stoppet toilet 2.200 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 1.200 kr.
  • Fejlsøgning og udendørs stikkontakt 1.500 kr.
  • Hæk 40 meter 500 kr.
  • Flooded bathroom. I did a washing machine cycle and a LOT of water poured out of both the general drain and the shower drain. Pls help 1.200 kr.
  • Tjek om vandlås er skruet rigtigt på 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Motorbåd
  • #1   10. feb 2016 skal du kunne sove der

• #2   10. feb 2016 Ja det ville da være et pludselig hvis jeg kan det

• #3   10. feb 2016 Regler til søs kan ses her.
    http://www.sejlsport.dk/tursejlads/planlaeg-din-sejlads/regler-og-love

M.h.t. en båd, så start med at kigge på markedet her, på DBA, Gul&Gratis osv.

• #4   10. feb 2016 om det kræver certifikat er et vidt begreb alt afhænger af hvilken type motorbåd du søger, men det koster ikke alverden og kan tages i løbet af foråret.
    der er mange typer både hvor du kan sove i er vi ovre i noget sportsbåd kombi med mulighed for en weekends overnatning i stævnen, eller søger du en båd med mindre køkken, evt toilet ? og en lille diesel indenbords motor eller er vi ovre i v8 maskineriet ?

• #5   10. feb 2016 Hej Allan:) Min båd ligger i det prisleje, du kan da lige kigge billeder og se beskrivelse i min profil.. Den er til salg, og det er helt bestemt en dejlig båd:) lad mig høre hvis det kunne være noget:)

• #6   12. feb 2016 Hej Troels
    Det er da godt nok en dejlig båd.
    Men motoren er vist for kraftig når jeg ikke har speedbåds kørekort.

Og Jesper du er inde på noget af det rigtige der må meget gerne være et lille køkken og toilet ombord.
    Og må meget gerne være med en diesel motor indenbords.

Jeg har nu meldt mig til et speedbådskørekorts kursus til april for så er det jo ingen hindring længere.

Men er så pludselig kommet i tvivl

Kan man godt tage et speedbådskørekort når man som aldrig nogensinde har haft min egen båd eller for den sags skyld selv sejlet nogen båd.

• #7   13. feb 2016 Tak for det Allan:) du må få det speedbåds kort også kan du jo vende tilbage:) Min har har sprit nyt køkken, køleskab og toilet med el skyld:)

Du behøver ikke sejler erfaring for at tage speedbåds kortet. Men da jeg tog det snakkede de om at der ville blive lavet om på det her til sommer tror jeg det var..

Kommentér på:
Motorbåd

Annonce