{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
676 visninger | Oprettet:

Styrepæle {{forumTopicSubject}}

Hvis emnet er kommet i forkert forum, må det gerne flyttes eller oplyse mig i hvilket det skal.
Kunne ikke finde noget omkring styrepæle herinde, så ved ikke om det er fordi folk ikke bruger dem 🤔.
Jeg har selv lavet nogle som fungerer fint for mig, så det kan være at det kan hjælpe andre 😉.
Materialer som er brugt.
1 stk 2m 20mm elektrikerrør - 2 stk 21-23mm rørklemmer - 2stk 8mm bolt med møtrik = 55kr.

Elektrikkerrøret er delt på midten og har, skruet en 8mm bolt i rørklemmen og skåret hovedet af. Har kørt noget sort isoleringstap på røret, så jeg kunne klemme bedre da rørklemmerne er lidt for store. Har beklædt toppen med lysegrønt tape for bedre og kunne se pælene.
Har boret et hul i skærmen, til montering af dem.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af loftlampe 500 kr.
  • Reparation af væg 400 kr.
  • Mangler strøm i køkken og entre 1.000 kr.
  • Vi har en dør indenfor (uden justeringshængsler), som binder for neden. 920 kr.
  • Hækklipning 950 kr.
  • Montering af 1 stk stikkontakt 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Styrepæle
  • #1   9. jul Kunne ikke lægge 2 op i mit opslag, så her kommer det så

profilbillede
  • #2   12. jul det er smart på smalle lave trailere du ikke kan se i spejlet... det er ikke et problem jeg har haft i mange år med bådtrailerne... vi havde tilsvarende på på vores gamle hobbytrailer indtil vi opgraderede til en større.. vær obs på montagen, dit beslag stikker ud over skærmen og vil reelt kunne rive fat i en cyklist eller fodgænger

• #3   12. jul Hej Steffen. Jeg har dem kun monteret på bådtraileren, når jeg skal have båden ( 15fods jolle ) op på bådtraileren igen fra et slæbested.
    Lige nu hjælper de mig en del, da vi er ret nye i bådverden og ikke så rutineret endnu..
    Vi var heldige, at båden blev solgt med tilhørende bådtrailer.

• #4   13. jul Det er da en fiks løsning, det mindede mig om min salig onkel Juul der havde sådanne styrestænger på sin Scania Vabis... dog med en fin rund kugle i toppen der rigtigt vibrerede i tomgang smiley

Men ville det ikke være smartere at montere dem i bagenden af traileren end midtpå? Det er jo oftest bagenden af traileren man gerne vil vide hvor befinder sig

• #5   14. jul Per T. Jo der har du fat i noget, jeg ikke lige selv havde tænkt over 👍.

Kommentér på:
Styrepæle

Annonce