{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.155 visninger | Oprettet:

Trailer ruller fra FD {{forumTopicSubject}}

Sidder lige og søger på nye ruller til vores bådtrailer, så faldt jeg over dem her
http://www.fd-plastteknik.com/index.html
Er der nogen herinde der ved hvem der forhandler dem og evt deres pris leje...
På forhånd tak

Hvis ikke må jeg jo lige give dem et kald.... he he, kunne bare være godt at vide lidt nu... når man alligevel sidder med snotten i skærmen...


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Trailer ruller fra FD
  • #2   18. feb 2016 Takker Brumme...
    Men det er ikke lige dem smiley , jeg ved godt der er MASSER af ruller rundt omkring, 4580 på 0,22 sek. på gog, men det er nettop de ruller jeg linker til jeg VIL ha` smiley
    De er sikkert pisse dyre.... smiley
    Har ledt som en gal efter nettop de ruller fra FD, så nu har jeg skrevet til dem ... så må jeg se hvad de kan sige........


  • #3   18. feb 2016 Du skriver selvfølgelig her i tråden hvad du finder ud af smiley

  • #4   18. feb 2016 Fik idag mail tilbage fra FD, de sælger igennem Scandic trailer...
    Men desværre kun bundruller, så jeg må leve med blå side ruller og røde i bunden......... prisen er heller ikke slem..190 kr for en extra stærk bundrulle, så alt ialt kommer komplet nye ruller til at koste 2300, det er sgu da billigt ! ! !
    Så skal båden ikke lige have et skub på næsen for at glide af, men gør det af sig selv.... smiley Fedt smiley


Kommentér på:
Trailer ruller fra FD

Annonce