3.674 visninger
|
Oprettet:
Støbning af ny bund.. {{forumTopicSubject}}
Hey.. da min båd ikke har dobbeltbund, vil jeg gerne lave en bund i båden af glasfiber.
Jeg havde tænkt mig at lægge flamingo i bunden således at jeg til sidst har en plan flamingo plade der hvor bunden skal være. Så ville jeg male den øverste flamingoplade med plastikmaling, således at jeg kan ligge glasfiber og polyester overpå disse uden at flamigo'en bliver opløst. Men hvor meget polyester og hvor meget glasfibermåtte skal der bruges til dette for at det er holdbart?
Og skal man måske istedet ligge en træplade ovenpå flamingoen og lægge glasfiberen der istedet?
Evt gode ideer?
sep 2007
Følger: 27 Følgere: 26 Både: 8 Emner: 7 Svar: 192
feb 2006
Følger: 5 Følgere: 18 Både: 2 Emner: 50 Svar: 3.148
husk god maske og udluftning(eller lav det udendørs) samt et par gode latexhandsker......og så vil jeg anbefale dig at købe sån en allurulle til at rulle luftboblerne ud med(den koster under 100kr og sættes på en alm malerrulle)det er meget vigtigt at få alt luften ud
feb 2006
Følger: 5 Følgere: 18 Både: 2 Emner: 50 Svar: 3.148
mnin bund blev lavet først af et lag 450 og så et lag af det flettede , kan ikke huske hvad det hedder, (det suger noget polyester hehe) og så et lag 450 mere..... der ligger en 12mm østenfiner plade under og det kan du ikke træde igennem.
dec 2006
Følger: 1 Både: 1 Emner: 13 Svar: 26
jan 2006
Følger: 3 Følgere: 2 Både: 1 Emner: 7 Svar: 427
dec 2006
Følger: 1 Både: 1 Emner: 13 Svar: 26
Støbning af ny bund..