{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.699 visninger | Oprettet:

Holstebro jolle??????? eller hva? {{forumTopicSubject}}

Min Makker og jeg har lige investeret i en lille fin 17 fods jolle. Problemet er bare at der ikke er nogen af os der aner hvad det er for en båd??? Den passer til vores behov så det er egentligt ikke så vigtigt, Men hver gang vi meget stolte fortæller at vi i fællesskab har købt båd så er det første spørgsmål automatisk "hva er det for en?" så vi håber der er nogen der kan hjælpe.. se billedet på min profil Båden ligger endnu på land så vi har ikke engang prøvet at sejle den endnu. Et andet spørgsmål er hvad sådan en fyr mon må koste? siger ikke endnu hvad vi har givet det kan jo være vi er blevet rigtig godt snydt smiley Båden er i rimelig godt stand de småting der er, kan klares med maling og knofedt Motoren (en korsør 6 hk benzin) lyder fornuftig.. Håber der er nogen der kan hjælpe

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Holstebro jolle??????? eller hva?
  • #1   15. okt 2007 Ligner nu en skude, som er ældre end 1978. Da jeg lige så den, ville jeg skyde den til start af tresserne.
    Ved ikke om det er ren træ, eller om der er kastet glasfiber på den. Fabrikat ?????
    Pris................hmmm et sted mellem 7-10.000,-

• #2   15. okt 2007 Taeh alderen er også blot et rent gæt.... Båden er ren glasfiber Jeg kender ikke fabrikatet det er derfor jeg har skrevet her i forummet tak for dit svar Mange hilsener fra
    Dan smiley

• #3   16. okt 2007 Mysteriet er løst det er en Faaborg jolle...!!! Så fik vi det afklaret.. nu mangler vi bare at finde lidt data om sådan en skude, hvis der er nogen, der ligger inde med oplysninger om sådan an fætter så send lige en hilsen..
    Dan

Kommentér på:
Holstebro jolle??????? eller hva?

Annonce