{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Søger råd til opbygning af ny bænklåge
  • #1   21. mar 2016 Lav en skabelon af træ der har størrelsen på det låg du vil lave ( lidt mindre er nok bedst, så der er plads til en pæn rundning af kanter ) læg støbe voks på pladen, og støb så glasfiber på der falder ud over siden på pladen, så har du det stykke der passer ned i renden ved siden af hullet ( lad det gerne falde et stykke ned ved kanten og skær den ren når det er tørt ) evt en indstøbt extra forstærkning ved hængslerne.....
    Du skal prøve at støbe i glasfiber, det er ikke så svært og ganske lærerigt til fremtiden på andre ting.... bare kik på nettet og se gerne flere videoer om glasfiber arbejde, alt glasfiber skal være skåret/klippet ud inden du blander harpiksen , da man kun har ca 10 - 15 min før det bliver tykker og ikke rigtigt er til at påføre pænt.... god lyst

• #2   21. mar 2016 Tusind tak får råddet Kim, det var også noget i den stil jeg havde tænkt, har bare ikke den store erfaring med glasfiber arbejde, men det bliver nok løsningen smiley

• #3   21. mar 2016 det er faktisk sjovt at arbejde med, samt der er et eller andet ved at få noget flot og brugbart ud af sine anstrengelser, og så er det rimeligt billigt at lave om hvis man ikke er tilfreds..... men husk GODT med voks ... så du kan få træet ud/af igen.
    Har ikke prøvet ! ! ! men så noget med at bruge mad film .. istedet for voks..
    men som sagt ikke prøvet det... måske man skulle prøve en lille prøve støbning inden man giver sig ikast med at bruge det ! ! ! evt. sammen med voks..
    Ohhh et lille påske hjemme arbejde ..... he he..

• #5   21. mar 2016 Jeg kaster mig ud i det! smiley

• #6   22. mar 2016 Er der eventuelt en der vil smide et par links til glasfibervæv og det voks jeg skal bruge? smiley

Kommentér på:
Søger råd til opbygning af ny bænklåge

Annonce