{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.646 visninger | Oprettet:

Rene´ F
Rene´ F
Tilmeldt:
28. nov 2007
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

Hjælp til 1. gangs køb {{forumTopicSubject}}

Hej med jer!

Ja jeg tilslutter mig lige de som også er ved at købe båd.

Jeg er TOTAL nybegynder i det med både og er HELT vild efter at få mig en. Så vil da lige forhører mig hos bådfolket og få et par tips, inden jeg hopper ud i at købe mig en.

Har valgt at få mig en havneplads før jeg køber, men kommer TILBUDET så køber jeg selvfølgelig.

Søger en motorbåd, hvor man kan sidde nogle stykke og hygge sig og så skal man jo selvfølgelig kunne sove i den. Samtidig med det må der selvfølgelig godt være bare lidt skub i den. smiley Har tænkt mig at prisen højst kommer op på omkr. de 130-140 kg.

Hvor meget båd kan man få for det og hvilken en type båd vil I evt. anbefale og hvad skal man se efter når man køber?

Håber at I gider læse teksten igennem og selvfølgelig også vil svare. ;o)

Mvh.
Rene´


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Hjælp til 1. gangs køb
  • Lars H
    Lars H Tilmeldt:
    nov 2004

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 156
    #1   28. nov 2007 Jeg havde en gammel båd før. En sea ray fra 1991 på 17 fod. Den solgte jeg og købte en helt ny. Ville hellere bruge pengene på at betale lånet i banken, fremfor en gammel, som skal stå det meste, af den korte sommer, på land, for at blive rereraret...

    Men jeg ville/vil købe nyt eller nyere, hvis jeg var dig. Self med mindre du er en mekaniker...


  • #2   28. nov 2007 gammel er ikke lig med evig repationer, med mindre at man er et svin med tingene og så dør en ny eller nyere også hurtigt

  • Lars H
    Lars H Tilmeldt:
    nov 2004

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 156