{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Bundmaling
  • #1   28. mar 2016 har hørt man slet ikke skal købe båd maling der...

  • #2   28. mar 2016 Det har jeg hørt der er mange der gør

  • #3   28. mar 2016 når snakkede lige en med en erhversfisker om det for to timer siden angående min faktisk.. han sagde lad endelig vær med at købe der..
    men han sagde jeg skulle køre til en lille butik i mit tilfælde som ligger i korsør...
    men det er jo op til dig smiley


  • #4   28. mar 2016 Hej. Jeg og min bror plus 2 kammerater bruger det fra biltema på hver vores båd. Vi har intet at klage over

  • #5   28. mar 2016 Min spørgsmål var om man skulle give en eller to gange

  • #6   28. mar 2016 ja det ved de andre nok så smiley

  • Jørgen S
    Jørgen S Tilmeldt:
    jun 2014

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 29
    #8   29. mar 2016 Det er rigeligt med et lag, da det ikke virker alligevel !!

  • #9   29. mar 2016 Til jer der har prøvet det fra Biltema:
    Ligger jeres båd fast i havvand hele sæsonen, altså 5-6 mdr. og hvordan er bunden så helt præcist når I tager båden op i efteråret?


  • Jacob N
    Jacob N Tilmeldt:
    jun 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
    #10   29. mar 2016 Jeg har brugt Biltema`s bundmaling og da min sejlbåd kom op af vandet i oktober var der næsten ingen begroninger på den og endda efter en sæson hvor jeg ikke fik sejlet ret meget.
    Så er MEGET tilfreds med biltema`s bundmaling.


  • #11   29. mar 2016 Var der nogen ruer på den, eller var det kun små algebelægninger som var lige til at vaske af?

  • Jacob N
    Jacob N Tilmeldt:
    jun 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
    #12   29. mar 2016 der var kun et par ruer på den, lige ved propellen, men det kan også nemt være at det var mig der ikke havde givet den nok maling der smiley
    Men ellers var der kun et tyndt lag alger/slim der kunne vaskes af med håndkraft på 1 times for hele båden ( 26 fod)


  • #13   29. mar 2016 Brug du bare Biltema's bundmaling.

    Har brugt den i 3 år uden problemer.

    Det er nok at give den 1 gang, men det kræver
    selvfølgelig at underlaget/bunden er iorden.


  • Jørgen S
    Jørgen S Tilmeldt:
    jun 2014

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 29
    #14   30. mar 2016 Hvorfor er alle så forblændet i Biltemas maling, når man kan købe et af verdens bedste produkter til samme pris. Bruger selv Jotun Nonstop 548 kr for 2,5 L.
    Når båden kommer op efter sæsonen kan den skylles ren med en vandslange, da jeg prøvede Biltemas var den total sat til med ruer og alger som måtte højtryks renses af, hvor det meste af malingen så også røg smiley


  • Jacob N
    Jacob N Tilmeldt:
    jun 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
    #15   30. mar 2016 tja jeg er "forblændet" fordi min erfaring har vist mig at det virker. Om der er andre mærker der virker ligeså godt ved jeg ikke, og jeg vil ikke skifte da jeg er tilfreds med resultatet.
    Jeg tænker at der er mange ( ingen nævnt, ingen glemt) der er forblændet af mærket på bøtten, sælgerens overbevisning, stedet hvor de køber produktet og ikke resultatet....


  • #16   30. mar 2016 Vores båd ligger i vandet hele sæson "Middelfart Marina" Der er ikke ruer på meget lidt alger. Min brors båd er fast i Kolding havn den Havde MANGE ruer på men de er begge blevet malet med bundmaling fra biltema. Den kommende sæson skal de begge være i Middelfart så er spændt på til efterår hvordan den er

Kommentér på:
Bundmaling

Annonce