{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.134 visninger | Oprettet:

bag zinken. {{forumTopicSubject}}

en Zinkannode på mit agterspejl var skruet fast som den skulle,
men fuget med silikone så jeg afmonterede den.
9 STK. overskårne 8mm. bolte dækket af silikone. Flot job NOT.. hvad mon der har siddet der ?
plus 29 skruer strøet over resten af agterspejlet, gudskelov var det rustfrie skruer og de var tætnet, så der var ikke fugt i agterspejlet
http://www.baadgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=2643

Har forøvrigt lige købt en bovpropel til båden en Sidepower 55kg tryk. 4,1 hk. med 185mm. tunnel, så blir det lidt nemmere at styre stævnen i sidevind ved havnemanøvre når man kun har et stk. singleprop drev.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 600 kr.
  • lampeudtag virker ikke + lampemontering 1.000 kr.
  • Rengøring af lejlighed. Ca 150 kvm. Der skal støves af. Støvsuges. Vaskes gulv. Ryddes op. 2 toiletter og et køkken. 625 kr.
  • Bygge indendørs gibsvægge 8.000 kr.
  • Vores overdækning på terrassen er utæt... 2.000 kr.
  • Samle børneseng og børnereol 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bag zinken.
  • #1   6. jan 2008 Hvis du monterer dine zinkanoder i silikone - så sidder de godt fast - og holder evigt smiley

Det kan undre at man ikke fjerner de unødvendige skruer og fuger hullerne med Epoxy - det må da være mere besværligt at skære dem over sådan som det er gjort på din båd

• #2   6. jan 2008 ja det mener jeg også.
    så det er hvad der blir gjort nu.
    det hele blir skrabt ned og lukket med en polyester spartel derefter får det hele en epoxyprimer.
    jeg vil ikke spartle med epoxy da man ikke kan bruge polyester ovenpå epoxy.
    jeg ved ikke om jeg også skal skifte bøsninger i gimbalringen der er lidt slør der.
    men styrearmen skal skiftes.
    jeg roder lidt med at få splitbolten ud, den på servostyring/styrarm.

Kommentér på:
bag zinken.

Annonce