{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.296 visninger | Oprettet:

GPS Kontra lydløs alarm? {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen, vil bare informere jer om til dem der Ønsker GPs track i båden eller ønsker at beskytte den mod idioter som prøver at ikke kan kende forskel på dit og mit, Desværre er det jo sådan at gps faktisk er sindsygt godt, den sender dig Længde og bredegrader på hvor båden befinder sig, MEN hvis de nu gøre som de gøre finder en båd ved vandet hvor ejeren ikke er der hver dag, Men et par gange om ugen, så tager de hovede strømmen og som mange ved er der et backup batteri på Gpsén som holder i 24timer dvs. at efter 24timer kan man bugsere båden væk uden at den kan spores lidt trals når man sætter sin lid til den gps, Men det jeg selv tror på er fremtiden er Lydløs alarmer som ringer dig op så snart der er bevægelse i båden, det bedste ved dem er skulle de bare tag strømmen på båden så sender de dig en sms at strømmen er taget fra alarmen, smart for så ved man at der er nogen der piller ved lednigns nettet eller bare at batteriet er ved at være fladt. Grunden til dette indlæg er at mit firma arbjeder med Alramer og Gps, tracking til dagligt, og synes der mange der vil have gps , istedt for at tænke på noget smart alarm system, så man virkelig kan stoppe den tralse tyvknægt. Håber det giver jer lidt hjælp til at beslutte hvad der bedst til jeres båd, er man ved den ret tit vil jeg ikke mene gps er dumt, men er man der kun få gange i løbet af ugen vil jeg klaret anbefalde noget alarm værk til jer gutter

Mvh

Sini


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  GPS Kontra lydløs alarm?
Kommentér på:
GPS Kontra lydløs alarm?

Annonce