4.713 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "stof til kaleche"
knapper til kaleche
Har fået sat nogen nye knapper i som ikke har kunne holde og kan se de nye ser anderledes ud på "bagsiden". Men hvor kan jeg få fat i de rigtige? Mener de nye er købt i stof 2000 og selvfølgelig rust...
Har fået sat nogen nye knapper i som ikke har kunne holde og kan se de nye ser anderledes ud på "bagsiden". Men hvor kan jeg få fat i de rigtige? Mener de nye er købt i stof 2000 og selvfølgelig rust...
Skrevet af: Jakob S - 12. jul 2014
Kaleche hjælp
Er der nogen der kan fortælle mig hvor jeg får fat i et stykke stof til min kaleche, da den er gået i stykker. Farven har oprindelig været sand så det er nok bedst at holde sig til den farve. Er de...
Er der nogen der kan fortælle mig hvor jeg får fat i et stykke stof til min kaleche, da den er gået i stykker. Farven har oprindelig været sand så det er nok bedst at holde sig til den farve. Er de...
Skrevet af: Peter B - 31. mar 2011
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Nedrivning af væg 4.000 kr.
- Ingen lyd på TV 500 kr.
- Genbrugspladsen/ slå græs og fjerne ukrudt 1.650 kr.
- Placering af opvaskemaskine inklusiv sokkel 1.250 kr.
- Installation af opvaskemaskine 850 kr.
- Samling af skoskab 500 kr.
jan 2007
Følger: 9 Følgere: 90 Emner: 75 Svar: 1.188
mar 2007
Følger: 5 Følgere: 5 Emner: 44 Svar: 119
apr 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Både: 1 Emner: 43 Svar: 292
okt 2007
Følger: 16 Følgere: 16 Både: 2 Emner: 12 Svar: 610
aug 2006
Følger: 9 Følgere: 25 Både: 2 Emner: 13 Svar: 2.400
Floor i Randers har bl.a. store ruller sat op i butikken. Så det er bare at finde den farve man vil have, og rykke det antal meter ud man skal bruge.
stof til kaleche hvor ?