{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.893 visninger | Oprettet:

Bådmaling hvor stor er forskellen? {{forumTopicSubject}}

Jeg er næsten færdig med at slibe min gamle selco og er begyndt at se efter primer og maling til den, jeg syntes der er meget stor forskel på prisen mellem biltema og feks International, Hempel produkter men hvor stor er forskellen på slidstyrken, glansen, samt at få et godt slutresultat, jeg har set på alle de gamle indlæg men mangler en egentlig sammenligning, jeg ved fra andre brancher kan man få samme produkt i forskellig emballage til forskellige priser.


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Bådmaling hvor stor er forskellen?
  • #1   12. feb 2008 jeg er også igang med min jeg bruger malingen fra biltema. synes faktis det giver et godt resultat tiltrods for at det blvier rullet på.
    jeg startede med og vil ha hempel så jeg tog ned i netbaad men da jeg så priserne på det synes jeg det var dyrt og måtte gøres billigere. så det blev biltema til halv pris af hempels. det virker rigtig stabilt hvis forarbejdet er lavet ordenlig. men kan ikke udtale om hempels er bedre da jeg ikke har prøvet det


  • #2   13. feb 2008 Jeg har malet min med biltema maling det er dejligt nemt at påføre ( kan evt. også sprøjtes på ) inden jeg købte det, sendte jeg en mail til biltema ang. deres produkt.
    Det er et norsk selskab der laver deres maling, et selskab noget a`la vores hempel , vi har ikke haft noget at udsætte på den maling, og det er en trailer båd så den ryger jo af og på et par gange i en sæson ( ingen maling der er røget på den konto ) god lyst ( :


  • #3   13. feb 2008 Nu går jeg udfra det er hele båden du skal ha malet?

    Jeg har lakeret min med autolak, så står den ligeså blank som en bil, men det kræver også at du kan bruge sådan en sprøjte og har et sted at kunne stå inde med den:)


  • #4   13. feb 2008 jeg har prøvet både international og biltema, jeg syntes at den største forskel er at biltemas maling hærder ret hurtigt når man sprøjter den på. man skal lægge forholdvis tykke lag på for at det flyder pænt sammen.
    det skal lige siges at jeg kun har prøvet at sprøjte biltemas maling på, resultatet er ok og det virker solidt her bagefter.


  • #5   13. feb 2008 jeg bruger polybest og kan kun anbefale det..

Kommentér på:
Bådmaling hvor stor er forskellen?

Annonce