{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.656 visninger | Oprettet:

Motor stjålet {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Jeg faldt lige over denne her og vi hjælper jo alle hinanden:

STJÅLET MOTOR Hej alle
Min Mercury 60 HK EFI er blevet stjålet fra min båd der stod på pladsen ved Rudkøbing Skudehavn indenfor de sidste 24 timer!!!
Blev ringet op af en hundelufter som går på området hver dag og han fortalte at min motor var væk og at alle forbindelser til en 90 hk Mercury på en Ørnvik 540,som står i nærheden også er klippet, her er det dog ikke lykkedes at få motoren med.
Min motor har dette nr. MER 1A60412CB.
Hvis nogen tilbyder denne motor til salg, kan jeg kontaktes på tlf. 2544 9613

Link:
http://www.smaabaadsklub.dk/forum/forum_indhold.asp?ID=7799&GBID=3&Page=1

Mvh

Chrisitan

PS: Jeg kender ikke manden der har skrevet den synes bare at jeg ville sprede den da jeg så det.


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Motor stjålet
  • #1   27. feb 2008 satme et godt emne , håber de får fat på de sataner


  • #2   27. feb 2008 Hvorfor er det altid at man formoder motorene ryger til Polen??
    Jeg er bekendt med at TV har vist indslag om de øst-europæiske 'bander', men er det ikke lige at generalisere??

    Jeg var selv vidne til en person der fandt sin speedbåd med 200 MERC til 'Rock under broen' hvor den bogstaveligt kom sejlende forbi os. Heldigvis var politiet lige på det tidspunkt begyndt at tjekke førebevis, og de kunne hurtigt pågribe de skyldige.


  • #3   27. feb 2008 I sverige er der Polske ligaer der stjæler Påhængsmotorer og transporterer dem til Polen - og hvordan ved man nu lige det - jo fordi 2 hælerringe er blevet optrævlet - samt flere varebiler med påhængsmotorer er blevet taget ved færgen til polen

    Så det er bestemt en mulighed at motoren er på vej til Østeuropa

    Det tyder også på at det er organiseret når flere motorer er blevet forsøgt stjålet

    I Sverige er det "normalt" at hele havne bliver tømt for nyere 4 takts påhængsmotorer på en nat.


  • #4   27. feb 2008 Her er en artikkel om de mange påhængsmotorer (som hedder "utombordsmotorer" på Svensk) der bliver stjålet

    http://www.aftonbladet.se/stockholm/article384702.ab


  • #5   27. feb 2008 Host Host - det er vist også fordi Danske forsikringsselskaber tager sig godt betalt for at forsikre både

    Ricikoen er jo ligesåstor for en Amerikansk båd i Sverige eller tyskland - men der vil du kunne forsikre din båd for ca 5000 kr

    Min egen koster 3900 kr/årligt med kasko og ansvar - det er incl traileren


Kommentér på:
Motor stjålet

Annonce