{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.039 visninger | Oprettet:

Hvor køber i outboard reservedele? {{forumTopicSubject}}

Nogen der kender et sted hvor man kan købe reservedele til en ældre Evinrude motor. Jeg vil skifte impelleren. Det er en 1992 Evinrude 25 hk. Selvfølgelig en 2 takter.
Motorkoden er: BE25SREND
Men den kan ofte findes på nettet bare ved at bruge koden E25REND.
Men ellers generelt hvor finder man reservedele til de gamle motorer?


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Hvor køber i outboard reservedele?
  • #2   13. jun 2016 Man køber det normalt, hvor det er billigst, og samtidigt hvor de kan levere det med det samme, og man skal heller ikke glemme, at tillid til den man handler med, også er vigtigt, da det jo hænder, at man får brug for sin reklamationsret...

  • #3   13. jun 2016 Jeg har lige handlet en impeller på eBay. Direkte fra Kina frit leveret til ca. 80 kr. Dvs. under told grænsen. Kom efter ca. 14 dage og ser umiddelbart fin ud. Dog ikke testet endnu!

    Jeg har lidt problemer med at finde reservedele til Tohatsu, da de ikke er så udbredte som andre mærker. Har lige handlet lidt på boats.net også, men der kommer så told + moms på = det tager tid for post.dk.


  • #4   14. jun 2016 ebay, til de dele man skal skal bruge til vinter reparationer, samt service næste forår. hvor det ikke gør noget de er lang tid undervejs. (express levering fra udland er dyrt, og postdk beholder alligevel pakken i flere måneder)... ellers de officielle steder, til de ting man skal bruge nu

  • #5   28. jun 2016 Kolding marine service

Kommentér på:
Hvor køber i outboard reservedele?

Annonce